بازدید سایت : ۴۰۱۲۶

آغاز پروازهای ویژه اربعین از فرودگاه های مازندران به مقصد نجف

پروازهای ویژه اربعین حسینی مازندران در قالب ۴۰ سورتی پرواز ویژه اربعین حسینی از فرودگاه های ساری و رامسر به مقصد نجف آغاز شد.

آغاز پروازهای ویژه اربعین از فرودگاه های مازندران به مقصد نجف
تین نیوز

پروازهای ویژه اربعین حسینی مازندران در قالب ۴۰ سورتی پرواز ویژه اربعین حسینی از فرودگاه های ساری و رامسر به مقصد نجف آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، اعزام هوایی زائران اربعین در قالب ۴۰ سورتی پرواز از امروز ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ تا هفت شهریور ماه، توسط شرکت هواپیمایی وارش از دو فرودگاه شهدای ساری و رامسر انجام می شود.

در این پیوند مدیرکل فرودگاه های استان مازندران روز دوشنبه گفت: ۱۵ پرواز در مسیرهای ساری نجف ساری، ۲ پرواز در مسیرهای رامسر نجف رامسر، ۲ پرواز در مسیرهای ساری نجف رامسر و یک پرواز در مسیرهای رامسر نجف ساری از ۲ فرودگاه شهدای ساری و شهدای رامسر از مازندران برای زاِئران اربعین برنامه ریزی شده است.

اکبر حسنی افزود: ۲ پرواز رامسر نجف رامسر در تاریخ های ۲۹ و ۳۰ مردادماه در مسیر رفت و در تاریخ های پنج و ۶ شهریور در مسیر برگشت به صورت فوق العاده انجام می شود.

وی ادامه داد: پارسال یک پرواز در فرودگاه شهدای رامسر در مسیر رفت و برگشت انجام شد که امسال به ۲ پرواز افزایش یافت.

مدیرکل فرودگاه های مازندران افزود: تاکنون ۴۶ هزار نفر در مازندران برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

حسنی با اشاره به اینکه تمام برنامه ریزی ها برای بدرقه از زائرین اربعین حسینی در فرودگاه های شهدای ساری و رامسر انجام گرفته است، گفت: بدون هیچ محدودیتی پذیرای عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.