بازدید سایت : ۴۰۱۲۶

انسداد جاده چالوس برای دومین روز متوالی

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد که جاده چالوس و آزادراه تهران شمال امروز دوشنبه برای دومین روز متوالی و برای انجام تعمیرات بسته است.

انسداد جاده چالوس برای دومین روز متوالی
تین نیوز

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد که جاده چالوس و آزادراه تهران شمال امروز دوشنبه برای دومین روز متوالی و برای انجام تعمیرات بسته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، آزادراه تهران شمال و محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۳۰ مرداد به صورت ۲۴ ساعته مسدود به مدت سه روز مسدود است.

بر اساس هماهنگی های انجام شده جاده کندوان تا پایان مرداد در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به دلیل اجرای عملیات گالری بتنی پیش ساخته مسدود خواهد بود.

افرادی که قصد تردد به سمت تهران یا از تهران به چالوس و غرب مازندران دارند خواست در روزهای اعلام شده از مسیرهای جایگزین هراز و سوادکوه استفاده کنند.

عملیات گالری بتنی پیش ساخته بخشی از اقدامات مربوط به ایمن سازی جاده چالوس است که در قالب ۲ فاز ۵۰ متری و ۱۵۰ متری و به طول مجموع ۲۰۰ متر برای پیشگیری از خسارات و تلفات ناشی از ریزش سنگ در منطقه کمرزرد این محور طراحی شده و توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران در حال اجرا است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه های استان است.

طبق آمارها، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون تردد خودرویی در محورهای مازندران ثبت می شود که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.