بازدید سایت : ۴۴۴۳۷

آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته جاری در راه های مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته جاری از ظهر امروز چهارشنبه هفتم شهریورماه سال جاری در راه های مواصلاتی استان خبر داد.

آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته جاری در راه های مواصلاتی مازندران
تین نیوز

رئیس پلیس راه مازندران از آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته جاری از ظهر امروز چهارشنبه هفتم شهریورماه سال جاری در راه های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، یدالله جهان تاب در مازندران از آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در راه های مواصلاتی استان خبر داد و اظهار کرد: با آغاز این اعمال محدودیت ها تا صبح روز شنبه دهم شهریور ماه ادامه دارد.

جهان تاب افزود: طی این مدت تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت شش صبح روز شنبه دهم شهریورماه از محورهای کرج_ چالوس، هراز، سوادکوه، محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است؛ البته تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی از ممنوع بودن تردد انواع تریلر در محور هراز مطرح کرد و گفت: در این روزها تردد تمامی کامیون و کامیونت ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه هفتم شهریور و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه هشتم و جمعه نهم شهریورماه از محور هراز ممنوع است که در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی طی روز جمعه نهم شهریورماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام می شود.

جهان تاب با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج چالوس و بالعکس ممنوع است، یادآور شد: از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه البته در صورت ترافیکی سنگین از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می شود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: روز جمعه اعمال محدودیت یک طرفه از مسیر شمال به جنوب انجام و از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می شود؛ همچنین از ساعت ۱۷ از مسیر شمال به جنوب مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اعمال می شود.

جهان تاب با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت یک طرفه در محور کندوان تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد، اظهار داشت: تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند و از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.