بازدید سایت : ۳۴۶۰۵

◄ احتمال یکطرفه شدن هراز و کندوان از امروز

ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز و آزادراه تهران شمال

احتمال یکطرفه شدن هراز و کندوان از امروز
تین نیوز |

رئیس پلیس راه استان مازندران از احتمال یک طرف شدن محور کندوان و هراز از بعد ازظهر امروز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ یدالله جهانتاب با اشاره به اینکه با توجه به حجم خروجی در محورهای هراز و کندوان احتمال یک طرف شدن این محورها وجود دارد خاطرنشان کرد: با توجه به میزان حجم ترافیک و تشخیص پلیس راه در محل، در ساعات بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۴ شهریور احتمال یک طرفه شدن محور کندوان و هراز وجود دارد و در صورت لزوم از سمت پلیس راه اعلام خواهد شد.

جهانتاب افزود: ترافیک در محور چالوس و کندوان دو طرفه و پر حجم بوده و محدوده زنگوله سیاه بیشه توقف حرکتی به سمت چالوس وجود دارد.

وی افزود: همچنین در محور چالوس محدوده سپاسد یک کیلومتر توقف حرکتی وجود دارد.

 سرهنگ جهانتاب گفت: در محور سوادکوه و کیاسر ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.

 وی افزود: همچنین از بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۱۴ شهریور در صورت تداوم ترافیک به دلیل تخلیه بار ترافیکی محور کندوان از چالوس به تهران یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه مازندران افزود: همچنین در محور هراز نیز در صورت افزایش بار ترافیکی به صورت مقطعی از حد فاصل سپاسد و پلیس راه لاریجان تا لاسم به دلیل تخلیه بار ترافیکی یک طرفه خواهد شد.

ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز و آزادراه تهران شمال 

مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در در محورهای چالوس و هراز و آزادراه تهران شمال در صبح روز چهاردهم شهریورماه گزارش داد.

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرد که ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال محدوده تونل شماره ۱۳ و حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا تونل شماره ۱۸ و ابتدا تونل البرز و انتهای آزادراه، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های زیار، رینه، وانا و سه راهی چلاو مسیر (رفت و برگشت) و تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین –رشت مسیر (رفت و برگشت) در جریان است و ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی اند.

همچنین تردد در سایر محورها روان گزارش شده است و محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، یزد – دربید و  فرعی سیاخ دارنگون به عنوان محورهای مسدود غیر شریانی معرفی شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.