بازدید سایت : ۱۴۵۴۴۹

کندوان به سمت کرج مسدود شد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از ظهر امروز طبق برنامه از پیش اعلام شده از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج مسدود شد.

کندوان به سمت کرج مسدود شد
تین نیوز |

فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از ظهر امروز طبق برنامه از پیش اعلام شده از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج مسدود شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سروان پژمان لطفی اظهار کرد: این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی این محور کوهستانی و پرتردد از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا شد.

لطفی خاطرنشان کرد: یک طرفه شدن این محور از سمت جنوب به شمال تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته حادثه ای در این محور گزارش نشده است.

فرمانده پلیس راه کندوان به رانندگان توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی به جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفرشان رقم بزنند.

صبح امروز -چهارشنبه- مدیریت راه های مازندران از برنامه ریزی برای اجرای محدودیت های ترافیکی به دلیل سفرهای تابستانی از امروز -چهارشنبه- تا شنبه ۲۴ شهریور در جاده های مازندران خبر داد.

بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه های مازندران با توجه به پیش بینی حضور پرتعداد مسافران در مازندران طی روزهای پایانی هفته جاری، محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه -۲۱ شهریور- تا روز شنبه -۲۴ شهریور- در جاده های مازندران اعمال می شود.

محور کرج - چالوس جزو شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

این محور حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم در حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند که در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.