بازدید سایت : ۵۹۳۴۳
در گفتگو با تین نیوز اعلام شد:

◄ زمان بازگشایی قطعه چهار آزادراه تهران - شمال / میزان خسارت وارده به راه های مازندران

◄ زمان بازگشایی قطعه چهار آزادراه تهران - شمال / میزان خسارت وارده به راه های مازندران

تین نیوز | مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از بازگشایی قطعه چهارم آزادراه تهران-شمال پس از اتمام عملیات جمع آوری آب های سطحی و بقایای سیل و توفان از سطح جاده خبر داد و گفت: پس از گذشت دو روز همچنان در حال جمع آوری هستیم.

حیدر نوروزی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به تاثیرات سیل و توفان بر راه های واقع در استان مازندران به ویژه قطعه چهار آزادراه تهران-شمال اظهار داشت: در حال حاضر، پس از گذشت دو روز از توفان و سیل، همکاران راه و شهرسازی استان همچنان در حال تلاش برای جمع آوری آب های سطحی، مصالح، لاشه ها و بقایای طبیعت از روی این جاده هستند.

وی افزود: پس از اتمام عملیات جمع آوری آب های سطحی و ضایعات از سطح آزادراه، معاونت ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، زمان بازگشایی آن را اعلام خواهد کرد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به تغییرات صورت گرفته بر روی قطعه چهار آزادراه-شمال نسبت به گذشته گفت: از جمله این تغییرات می توان به سیستم های روشنایی، روکش آسفالت فشرده  توپیکا، مجتمع های خدماتی رفاهی، خط کشی، علائم و نصب درگاه عوارض اشاره کرد.

نوروزی با توجه خسارت 32 میلیارد تومانی به کل راه های استان مازندران یادآور شد: در مجموع به بيش از 145 كيلومتر از راه هاي اصلي و فرعي استان خسارت به جسم راه، 175 کیلومتر در حوزه راه هاي روستايي و ابنيه هاي فني و 13 پل وارد شده است.

وی همچنین از ناپدید شدن نزدیک به 60 خودرو در مسیر مازندران به البرز و هفت خودرو در داخل استان بر اثر جاری شدن سیل خبر داد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علیرضا حشمتی

    عجب آزادراهی تکمیل کرد این وزیر راه دولت تدبیر!!!!!۲روز پس از بازگشایی و در اولین آزمون رفوزه شد!اگر مجلس منصف باشه باید بدون درنگ آخوندی رو استیضاح کنه. واقعا بیکفایت ترین وزیر راهیه که من دیدم. حتی بدتر از نیکزاد و بهبهانی

  • یک آزادراهی!

    مدیر آزادراه تهران - شمال گفته که فردا بازگشایی می شه. خدا بخیر وضعیت این جاده رو.