بازدید سایت : ۸۴۹۱۷

گلایه شهروندان: سرفاصله حرکت قطارها در مترو زیاد است

جامعه > مشکلات مردم - شهروندان در سرویس مشکلات مردم از وضعیت خدمات‌رسانی در متروی تهران، گلایه‌هایی را مطرح می‌کنند و در پاسخ، مترو تهران درباره افزایش تجهیزات رفاهی اقدام کرده است.

گلایه شهروندان: سرفاصله حرکت قطارها در مترو زیاد است
تین نیوز |

شهروندان در سرویس مشکلات مردم از وضعیت خدمات‌رسانی در متروی تهران، گلایه‌هایی را مطرح می‌کنند و در پاسخ، مترو تهران درباره افزایش تجهیزات رفاهی اقدام کرده است.

 ثبت گلایه و نظرات مخاطبان سرویس مشکلات مردم درباره معضلاتی که ممکن است در خدمات رسانی شرکت مترو پیش بیاید، امری عادی به شمار می رود. شهروندان ترجیح می دهند درباره مشکلاتی که در مترو از نظر آنها اصلی تلقی می شود، نظرات خود را بنویسند که عموما درباره سرفاصله زیاد قطارها، ازدحام و کمبود پله برقی است.

اخیرا یکی از مخاطبان، نظرش را در سرویس مشکلات مردم اینطور ثبت کرده: خط ٢ مترو فرهنگسرا صبحها قطارها فاصله زمانی زیادی دارند بسمت صادقیه. و ازدحام جمعیت میشه لطفاً پیگیری نمایید.
مخاطب جدیدی هم نوشته: با سلام ، چرا مسئولین با این افتتاح نمایشی ایستگاه های مترو توسط شهردار تهران برخورد نمیکند، بسیاری از خطوط نه تهریه درستی دارند ، نه قطار به اندازه کافی می باشد و در ضمن برخی ایستگاه ها هم به خاطر افتتاح فوری و نمایشی حذف شده اند .
در پاسخ به انتقاداتی از این دست، مسئولان مترو تهران می گویند با جدیت مشغول رفع مشکلات مترو هستند و سعی دارند امکانات رفاهی بیشتری برای مسافران مهیا کنند.

مترو تهران: پله برقی های جدید و تجهیزات رفاهی نصب کردیم
در این رابطه معاونت امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران از نصب تجهیزات رفاهی برای کودکان و افراد کم توان در ایستگاه‌های پرتردد خبر داد.
عامر کعبی فرد معاون امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران در تشریح اقدامات این معاونت گفت: مناسب سازیایستگاه‌های مترو تهران برای کودکان، معلولان و افراد کم توان ازاولویت‌های کاری در معاونت امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران است و در این راستا اقدامات زیادی انجام شده است که از آن جمله می‌توان به مناسب سازی مسیر نابینایان، راه اندازی آسانسورهای ویژه برایافراد کم توان و نصب تجهیزات رفاهی برای کودکان و معلولان درایستگاه‌های مترو اشاره کرد.
او ادامه داد: از ابتدای فصل تابستان با توجه به گرم شدن هوا و نیاز بیشترافراد به آب سردکن تمامی ایستگاه‌های مترو به آب سرد کن مجهز شد و درایستگاه‌های پرتردد نیز اقدام به نصب آب سرد کن‌های مخصوص کودکان و افراد کم توان کردیم.

فعالیت 780 پله برقی و 138 آسانسور در ایستگاه ها
همچنین معاونت امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: نصب آسانسورهای جدید، بازبینی دستگاه‌های هواساز و راه اندازی پله برقی‌ها بخشی از فعالیت‌های انجام شده توسط معاونت امور ایستگاه‌ها است .
او با بیان اینکه در حال حاضر 780 پله برقی و 138 آسانسور درایستگاه‌های مترو فعال هستند گفت: از بهمن ماه سال گذشته تا کنون در ایستگاه سعدی، ایستگاه قلهک و ایستگاه دکتر شریعتی دو دستگاه آسانسورجدید نصب و راه اندازی شده است.
عامر کعبی فرد در ادامه در خصوص نصب پله برقی‌های جدید گفت: همچنین در این مدت، 18 دستگاه پله برقی در ایستگاه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، 15 دستگاه پله برقی در ایوان انتظار (میدان حضرت ولیعصر (عج) و یک دستگاه در دسترسی شمالی سکوی غربی ایستگاه نوبنیاد از ابتدای سال تاکنون راه اندازی شده است.

46231

منبع: خبرگزاری خبر انلاین
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.