بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

بررسی جزییات لایحه بودجه سال ۹۷ آغاز شد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات نشست این کمیسیون را تشریح کرد.

بررسی جزییات لایحه بودجه سال ۹۷ آغاز شد
تین نیوز

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات نشست این کمیسیون را تشریح کرد.

محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات اظهار داشت: بعد از اینکه کلیات لایحه بودجه سال 97 در کمیسیون مورد موافقت قرار گرفت، بررسی جزییات در دستور کار قرار گرفت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بررسی جزییات به بخش درآمدی لایحه بودجه سال 97 ورود شد، بیان داشت: از آنجایی که در بررسی کلیات گزارش دولت در زمینه درآمدی آماده نبود، با ورود به بررسی جزییات، بخش درآمدی در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم تفرش در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: در تبصره یک مباحث درآمدی حاصل از فروش نفت بررسی شد و 4 بند از این تبصره پیش رفت که دو تبصره بدون تغییر ماند و دو تبصره اصلاح شد.

وی توضیح داد: طبق قوانین بالادستی دولت حق ندارد از مازاد درآمد فروش نفت استفاده کند اما در لایحه بودجه 97 دولتی ترفندی رقم زده است که اگر قیمت دلار بیش از 3500 تومان شد، مازاد درآمد فروش نفت در دریف سایر درآمدی لحاظ شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در این زمینه 10 هزار میلیارددلار درآمد پیش بینی کرده بود که اعضای این کمیسیون مصوب کردند که رقم مذکور از سقف درآمدهای بودجه کاسته شود.

منبع: خبرگزاری خانه ملت
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.