بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

◄ بررسی رژیم حقوقی دریای خزر در نشست فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی

سخنگوی فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی از برگزاری نشست فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی درباره رژیم حقوقی دریای خزر و مشکل موسسات مالی و اعتباری خبر داد.

بررسی رژیم حقوقی دریای خزر در نشست فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی
تین نیوز

سخنگوی فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی از برگزاری نشست فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی درباره رژیم حقوقی دریای خزر و مشکل موسسات مالی و اعتباری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز بهروز بنیادی با اشاره به نشست هیئت رییسه فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی  که در روز چهارشنبه 29 آذرماه برگزار شد، گفت: در این جلسه  انتخاب بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی توسط ترامپ محکوم و بر ادامه مقاومت و حمایت از انتفاضه سوم فلسطین تاکید شد.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن وخلیل آباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به عدم تعیین تکلیف بسیاری از سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری و اهمیت حل سریعتر  این مسئله برای حفظ انسجام ملی ،مقرر شد نشست عمومی هرچه سریعتر با حضور اعضا فراکسیون با وزیر اقتصاد و دارایی برگزار گردد .

بهروز بنیادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ادامه داد: همچنین بحث رژیم حقوقی دریای خزر مطرح و مقرر شد دیداری با وزرای خارجه و دفاع طراحی شود تا نمایندگان در جزئیات  بیشتر توافقات احتمالی قرار گیرند و از طرفی سهم ایران از این دریا مشخص شود و در ابعاد امنیتی نیز این مباحث حلاجی شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.