بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

آمادگی بیش از ۲۰ محله پردیس در مشارکت با سرمایه‌گذاران

مدیر عامل شرکت عمران پردیس: اگر دستگاه‌های خدمات رسان در نصب انشعاب خدمت زیربنایی همکاری کند، روند تکمیل واحد‌ها تندتر می‌شود.

آمادگی بیش از ۲۰ محله پردیس در مشارکت با سرمایه‌گذاران
تین نیوز

مدیر عامل شرکت عمران پردیس: اگر دستگاه‌های خدمات رسان در نصب انشعاب خدمت زیربنایی همکاری کند، روند تکمیل واحد‌ها تندتر می‌شود.

به گزارش صدا و سیما سعید غفوری درباره روند افتتاح واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس گفت: در چند ماه اخیر ­ در فازهای ۱۱ و ۸، روند ساخت و سازها رشد خوبی داشته است.

وی ادامه داد:­­ متأسفانه دستگاه‌های خدمات‌رسان روند کندی برای نصب انشعاب و خدمات زیربنایی در پیش گرفتند­ و تا انشعاب اب، برق و.. کامل نشود، نمی‌توانیم محوطه‌سازی را انجام دهیم.

غفوری با اشاره به اینکه در بسیاری ار فازها پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داریم، گفت:­ ۳۵ هزار واحد تا مرحله نازک کاری پیش رفته­ و علاوه بر این ۲۲ هزار واحد افتتاح و آماده تحویل است، ۲۲ محله نیز­ آماده سرمایه‌گذاری مشترک با بخش خصوصی است.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس درباره مشکلات فاز ۹ پردیس­­ ادامه داد: فاز ۹ پردیس از گذشته با مشکل ناپایداری دیواره ها روبرو بوده که قرارداد بهسازی دیوارها بسته شده است­ و ۱۵­ روز آینده افتتاح خوبی در آن بخش شاهد خواهیم بود.

غفوری درباره نگرانی برخی از افرادی که­ بعد از گذشت چند سال از واریز پول و ثبت نام­­ به مرحله انتخاب واحد نرسیده اند، تصریح کرد: علت این موضوع داشتن معارض بود که ­این واحدها نیز ­­مراحل پایانی قضایی طی می کند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که مسئله معارضان حل نشود، شرکت عمران نمی تواند در این واحدها اقداماتی انجام دهد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس تصریح کرد:­ مسئله دیگر در این فاز، پیمانکارانی هستند که صلاحیت ساخت و ساز را ندارند و تلاش می کنیم­ این فاز ­را به پیمانکاران خوشنام دهیم و اگر این مشکلات برطرف شود تا پایان سال تخصیص ­واحدها را خواهیم داشت.

غفوری­ افزود: متأسفانه بیشترین بحث معارضان ما با­ ۳ هزار و ۶۰۰ واحد در فاز ۸ و چند هزار واحد نیز در فازهای­ ۵ و ۹ جدید است که برای برطرف شدن مشکل تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: دستگاه متولی­ باید خدمات شهری را­ ارائه دهد و­ اگر سرعت نصب انشعاب­ به اندازه ساخت و ساز ما­ بود خیلی زودتر این واحدها تکمیل و تحویل می شد.

وی اظهار داشت: نیمی از کار امسال تمام و بقیه در نیمه اول سال اینده تکمیل می شود.

غفوری افزود: در یک ماه گذشته بحث اصلی ما نصب علمک گاز است و­ اگر انشعاب ها نصب شود­ افتتاح هم زودتر انجام می شود.

وی با بیان اینکه­ خدمات شهری ضعیف است، گفت: در فازهای ۱۱ و ۸ دو قرارداد بزرگ خدمات شهری امضا کردیم­ و برغم اینکه جزء وظایف ما نیست اما بر عهده گرفتیم تا مسائل و مشکلات مردم پیچیده تر نشود.

وی تاکید کرد: بسیاری از واحدها خدمات زیربنایی دارند اما خدمات شهری از جمله معابر و ... که سکونت پذیری را در این محله ها تشویق کند، وجود ندارد.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.