بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

هر رییس‌جمهوری بیاید، ساخت نهضت ملی مسکن ادامه دارد

طبق توافقاتی که با استان ها داریم هر هفته افتتاح هایی در استان های مختلف در حال برگزار است. همزمان علمیات کلنگ زنی واحد های جدید انجام می شود.

هر رییس‌جمهوری بیاید، ساخت نهضت ملی مسکن ادامه دارد
تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پروژه نهضت ملی مسکن در دولت بعد دنبال می شود، تاکید کرد: تا زمانی که باشم تحقق وعده های رییس جمهور را دنبال می کنم. هر رییس جمهوری که بیاید پروژه نهضت ملی مسکن ادامه پیدا می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مهرداد بذرپاش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در راستای تکمیل پروژه نهضت ملی مسکن در تمام استان ها برنامه افتتاح و بهره برداری داریم، اظهار داشت: طبق توافقاتی که با استان ها داریم هر هفته افتتاح هایی در استان های مختلف در حال برگزار است. همزمان علمیات کلنگ زنی واحد های جدید انجام می شود.

وی ادامه داد: امروز در استان تهران بیش از ٢۶ هزار ٨٠٠ واحد نهضت ملی مسکن تقدیم مردم می شود.ساخت  ٣٨ هزار واحد نهضت ملی مسکن هم از امروز شروع خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مشکل تامین زمین در استان تهران در تعدادی از شهرهای جدید حل شد، گفت: در استان تهران ساخت مساکن مهر  در حال اتمام است و در روزهای گذشته هم بیش از ۶۴٠٠ واحد مسکن مهر را به مردم تحویل دادیم .

بذرپاش با اشاره به افتتاح واحدهایی در پرند افزود: در همین سایت شهید جمهور دو بار در سال گذشته حضور داشت اما امروز نبود که ببیند همان واحدها که پیگیر ساخت آن بود به مردم تحویل می شود و چه شادی نصیب مردم شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پروژه نهضت ملی مسکن در دولت بعد دنبال می شود، تاکید کرد: تا زمانی که باشم تحقق وعده های رییس جمهور را دنبال می کنم. هر رییس جمهوری که بیاید پروژه نهضت ملی مسکن ادامه پیدا می کند و ساخت مسکن قانون است و الان هم مسیر خوبی شروع شده است. ساخت ٢ میلیون و ۶٠٠ هزار  نهضت ملی مسکن شروع شده است و به سرعت ادامه دارد. 

بذرپاش همچنین درباره نرخ سقف اجاره بها در تهران با توجه به نرخ تورم گفت: هنوز نرخ تورم تهران اعلام نشده و در هفته آینده در این باره جمع بندی و اعلام می کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.