بازدید سایت : ۲۷۸۲۱

◄ اعلام حمایت سازمان نظام مهندسی ساختمان از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

سازمان نظام مهندسی ساختمان امروز (سه شنبه، ۳۰ مرداد) طی بیانیه ای از «فرزانه صادق مالواجرد» وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام حمایت کرد.

اعلام حمایت سازمان نظام مهندسی ساختمان از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی
تین نیوز

سازمان نظام مهندسی ساختمان امروز (سه شنبه، ۳۰ مرداد) طی بیانیه ای از «فرزانه صادق مالواجرد» وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام حمایت کرد.

به گزارش تین نیوز، در این بیانیه با اشاره به پیشینه حرفه ای و سوابق فرزانه صادق مالواجرد از وی به عنوان فردی موثر و کارآمد در راستای اعتلای صنعت ساختمان کشور یاد شد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«ساماندهی امور مربوط به مشاغل و حرفه های فنی ومهندسی در بخش های ساختمان و شهرسازی، اطمینان از ایمنی و بهداشت و بهره دهی مناسب و آسایش و صرفه اقتصادی و اجرا و کنترل آن در جهت حمایت از مردم به عنوان بهره برداران از ساختمان ها و فضاهای شهری و بناهای عمومی و حفظ و افزایش بهره وری منابع مواد و انرژی و سرمایه های ملی در کشور همواره مدنظر بوده و از سویی این موضوع در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مورد تاکید قرار گرفته است.

بدون شک ترویج اصول صحیح مهندسی و معماری و شهرسازی با همکاری متقابل وزارت راه وشهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان امکان پذیر است.

در این راستا سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان بزرگ ترین تشکل مردم نهاد تخصصی و حرفه ای کشور، از فرزانه صادق مالواجرد با سال ها سابقه فعالیت حرفه ای در عرصه معماری و شهرسازی که به طور عمده در وزارت راه و شهرسازی و در سطح مدیریت و معاونت وزیر و اشتهار به فسادستیزی بوده، به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام حمایت می کنیم.

امید است که در زمینه توجه به استقلال سازمان نظام مهندسی ساختمان، بیمه تأمین اجتماعی مهندسین، اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، بهبود و واقعی سازی تعرفه خدمات مهندسی و حمایت از استقرار سامانه یکپارچه بتوان با نگاه ویژه و شایسته وی شاهد اعتلای صنعت ساختمان کشور باشیم.»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.