بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

مرمت پل تقاطع بزرگراه شهید حکیم با رودخانه کن به زودی آغاز می شود

مرمت پل تقاطع بزرگراه شهید حکیم با رودخانه کن به زودی آغاز می شود

تین نیوز | سرپرست گروه پل های شرکت یادمان سازه از پیشرفت 70 درصدی عملیات مرمت پل های سواره رو تقاطع بزرگراه شهید حکیم با رودخانه کن خبر داد.
 
 محمدحسین رحیمی ضمن اعلام خبر فوق افزود: از 30 ستون که دچار شرایط خوردگی بودند، 20 ستون که عمدتا در جبهه شرق تقاطع قرار دارند، به طور کامل مرمت شده اند و ادامه این عملیات در انتظار اخذ مجوز فعالیت عمرانی در بخش غرب تقاطع است. همچنین حدود 30 درصد از سیستم جمع آوری و هدایت آب های سطحی "گاتر" که وظیفه انتقال آب از زیر پل تا سطح زمین را بر عهده دارد، با موفقیت نصب شده است.
 
وی در تشریح سایر اقدامات ترمیمی انجام شده در پهنه شمال غربی شهر تهران، از اتمام عملیات مرمت پل تقاطع بزرگراه نیایش با بلوار پاکنژاد خبرداد و گفت: مرمت سازه های ترافیکی این پهنه، علاوه بر مجموعه پل های ولایت در پل تقاطع بزرگراه شهید همت با رودخانه کن و پل تقاطع بزرگراه شهید ستاری با آزادراه تهران- کرج ادامه دارد.
 
به گفته سرپرست گروه پل های شرکت یادمان سازه، مرمت پل تقاطع بزرگراه شهید حکیم با رودخانه کن ظرف روزهای آینده آغاز خواهد شد و مرمت پل تقاطع بزرگراه شهید حکیم با بزرگراه شیخ فضل الله نیز در انتظار ابلاغ پروژه به پیمانکار مربوطه است.
 
گفتنی است از دی ماه سال 1391 با پهنه بندی صورت گرفته در مورد پل های سواره رو پایتخت، امور مربوط به تعمیر و نگهداری آنها براساس اولویت های مطالعاتی و پیام های 137 آغاز شده و طبق برنامه ادامه دارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.