بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
با حضور اکبر ترکان برگزار می شود:

گردهمایی مدیران عامل مناطق ویژه اقتصادی در تهران

اولین گردهمایی مدیران عامل مناطق ویژه اقتصادی کشور در سال 96 امروز با حضور اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در تهران برگزار می شود.

گردهمایی مدیران عامل مناطق ویژه اقتصادی در تهران
تین نیوز

اولین گردهمایی مدیران عامل مناطق ویژه اقتصادی کشور در سال 96 امروز با حضور اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در تهران برگزار می شود.

 این گردهمایی امروز با حضور اکبر ترکان، مدیران عامل مناطق ویژه اقتصادی، محمد معزالدین معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق، جعفر آهنگران مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و کمال سید علی مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات برگزار می شود.
بررسی عملکرد مناطق ویژه اقتصادی در سال 95 و سه ماهه اول سال 96 ، بررسی گزارش وضعیت طرح های جامع مناطق ویژه اقتصادی و بررسی روند تهیه سامانه جامع اطلاع رسانی در مناطق ویژه اقتصادی از جمله مواردی است که در دستور کار این نشست قرار دارد.
هم چنین نحوه استفاده مناطق ویژه اقتصادی و سرمایه گذاران این مناطق از تسهیلات صندوق ضمانت صادرات ایران با حضور مدیرعامل و مدیران این صندوق تشریح خواهد شد.
لازم به ذکر است دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و صندوق ضمانت صادرات ایران تفاهم نامه همکاری با هم امضاء کرده اند.
این تفاهم نامه در راستای رشد و توسعه اقتصاد کشور و به منظور توسعه صادرات غیرنفتی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دی ماه 1393 منعقد شد.
ایجاد زمینه های کاری فی مابین صندوق ضمانت صادرات به صادرکنندگان و فعالان اقتصادی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استفاده از ظرفیت مناطق آزاد برای اطلاع رسانی خدمات صندوق، حمایت، توانمندسازی، آموزش، برگزاری همایش و نشست های مشترک برای صادرکنندگان فعال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.

منبع: پايگاه اطلاع رسانی فرینا (پایگاه خبری مناطق آزاد ویژه اقتصادی)
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.