بازدید سایت : ۹۶۳۲۵

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب میزبان بیستمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

رییس ستاد برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری گفت: در سال های اخیر ، صنعت حمل و نقل کشور در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و تولیدات بخش های مختلف داخلی گواه این موضوع است.

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب میزبان بیستمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری
تین نیوز |

رییس ستاد برگزاری بیستمین  نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری گفت: در سال های اخیر ، صنعت حمل و نقل کشور در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و تولیدات بخش های مختلف داخلی گواه این موضوع است.

حضور سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران در بیستمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری برنا ، سید علی اعتدالی در حاشیه نمایشگاه حمل ونقل گفت : شرکت های داخلی حاضر در این نمایشگاه با عرضه صنایع و تجهیزات پیشرفت های این بخش از صنعت کشور را نشان دادند. 

او افزود: بیش از 70 شرکت کننده در قالب 12 هزار متر مربع در نمایشگاه شرکت کرده اند و همچنین 11 محصول دانش بنیان محصولات خود را به نمایش می گذارند. 

اعتدالی بیان کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی  11 محور و در حوزه خدمات شهری  8 محور محصولات و تجهیزات خود را به نمایش می گذارند و این نمایشگاه برای دومین سال متوالی است که در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار می شود.

او ترکیب شرکت کنندگان را شرکت های تولیدی ، دانش بنیان و نمایندگی های خارجی بیان کرد و گفت: محصولاتی که شرکت های دانش بنیان در حوزه حمل و نقل عمومی ارائه می دهند شامل ماشین های برقی و مکانیزم برقی سازی خودرو، تاکسی رانی و اتوبوسرانی است و همچنین در حوزه مبلمان شهری و زیبایی شهری مشارکت داشته اند. 

اعتدالی فضای نمایشگاه شهرآفتاب را بسیار استاندار بیان کرد و گفت: تجربه شرکت و حضور در هر دو نمایشگاه را داشته ایم و هر یک به نوبه خود شامل مزایا و معایبی هستند اما مزیت اصلی شهر آفتاب نزدیکی کارخانجات صنعتی به نمایشگاه میباشد و همچنین بدلیل سالن های استاندارد برای برگزاری نمایشگاه تخصصی بسیار عالی می باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.