بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

◄ آمادگی برای واگذاری ۱۷ بندر کوچک در هرمزگان به بخش غیردولتی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از آمادگی سازمان بنادر و دریانوردی در راستای واگذاری ۱۷ بندر کوچک چندمنظوره در این استان به بخش غیردولتی خبر داد.

آمادگی برای واگذاری ۱۷ بندر کوچک در هرمزگان به بخش غیردولتی
تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از آمادگی سازمان بنادر و دریانوردی در راستای واگذاری ۱۷ بندر کوچک چندمنظوره در این استان به بخش غیردولتی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، اله‌مراد عفیفی‌پور در نشست ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرلنگه که با حضور معاونین امور اقتصادی و عمرانی استاندار هرمزگان برگزار شد، گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه واگذاری ۱۷بندر کوچک چندمنظوره واقع در سواحل هرمزگان به بخش غیردولتی آمادگی دارد.

وی افزود: این اقدام، در راستای تسهیل و رونق بخشی به کسب‌وکارهای مبتنی بر دریا و توسعه فعالیت‌های تجاری، گردشگری و شیلاتی صورت می‌گیرد.

در این نشست، غلامرضا آباد فرماندار شهرستان بندرلنگه نیز گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در مباحثی همچون ایمنی، انجام مسولیت‌های اجتماعی و وظایف حاکمیتی در این شهرستان سازمانی پیشرو بوده و قدردان تلاش های صورت گرفته توسط این سازمان هستیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.