بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

◄ ارتقا کیفی اسکله‌ ها و ترمینال‌ های مسافر دریایی به صورت ویژه

طرح تعمیرات اساسی پل‌ های بندر شهید رجایی 37 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ارتقا کیفی اسکله‌ ها و ترمینال‌ های مسافر دریایی به صورت ویژه
تین نیوز

سرپرست اداره کل مهندسی عمران سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از طرح های عمرانی و زیرساختی بندر شهید رجایی و بندر نخل ناخدا بندرعباس گفت: ارتقا کیفی اسکله ها و ترمینال های مسافر دریایی به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش تین نیوز، سعیدحسن عباسی امروز چهارشنبه 20 تیرماه در حاشیه بازدید از طرح های بندر شهید رجایی و بندر نخل ناخدا ضمن اعلام عملکرد ارزنده سازمان بنادر در دو سال گذشته در بخش مسافر دریایی بنادر و جزایر افزود: در تداوم ایجاد زیرساخت های مورد نیاز ارتقا کیفی اسکله ها و ترمینال های مسافر دریایی به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

عباسی در بازدید از طرح پل دسترسی به اراضی ٢٤٠٠ هکتاری بندر شهید رجایی نیز ضمن حضور نشست بررسی و کنترل پروژه ضمن اعلام عملکرد ارزنده سازمان در دو سال گذشته در بخش توسعه زیرساخت های اراضی ٢٤٠٠ هکتاری، بیان کرد: در راستای تسهیل توسعه بلند مدت بندر با ایجاد منطقه لجستیکی صنعتی در اراضی پسکرانه و ایجاد زیرساخت ارتباط اراضی پسکرانه ٢٤٠٠ هکتاری و بندر شهید رجایی با ظرفیت مناسب پروژه یاد شده به صورت ویژه در دستور کار قرار داشته و با پیشرفت ١٨ درصدی در حال انجام است.

وی در حاشیه بازدید از مجتمع بندری شهید رجایی از پروژه تعمیرات اساسی پنج دستگاه پل داخلی و جاده ای مجتمع بندری شهید رجایی بازدید و از عملکرد سازمان بنادر در دو سال گذشته در بخش تعمیرات زیرساخت های عمرانی این بندر نیز ابراز رضایت کرد. 

عباسی اضافه کرد: در راستای نوسازی زیرساخت های بندر علاوه بر بالابردن ظرفیت و حفظ آماده به کاری مستحدثات از منظر پدافند غیر عامل به ویژه بالابردن ظرفیت باربری پل های مجتمع بندری برای حمل نگله های سنگین، طرح یاد شده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و با پیشرفت 37 درصدی در حال انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.