بازدید سایت : ۴۴۸۳۱

اجرای طرح تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوس جاده‌ای همدان درایام نوروز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اجرای طرح تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوسی جاده‌ای همدان در ایام نوروز خبر داد.

اجرای طرح تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوس جاده‌ای همدان درایام نوروز
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اجرای طرح تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوسی جاده‌ای همدان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده پیش از ظهر پنج شنبه در نشست هماهنگی امور راهداری و مسافر که در آستانه سال جدید و در جمع معاونان و رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان برگزار شد، گفت: طرح تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوسی جاده‌ای با هدف افزایش ایمنی سفرهای ناوگان و با تعامل مشترک راهداری و پلیس با شدت و سرعت بیشتری اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری استان همدان به تصادفات بخش ناوگان عمومی و اجرای دستورالعمل‌های ارسالی اشاره کرد و یادآور شد: اگر تصادفی حادث شود و علل و عوامل آن ناشی از عدم نظارت کافی باشد، باید پاسخگو باشیم.

پناهنده با اشاره به ضرورت استفاده از گشت‌های راهداری عنوان کرد: هیچ بهانه‌ای برای ضعف کاری قابل توجیه نیست و اتفاقات و حوادث در ناوگان عمومی باید قبل از اتفاق پیشگیری شود.

پناهنده اضافه کرد: رؤسای شهرستان‌ها باید اکیپ‌های فعال خود را موظف به اطلاع رسانی به موقع کنند چراکه عدم اطلاع مسئولان از مسائل کاری و اتفاقات، ناشی از ضعف کاری محسوب می‌شود.

وی افزود: برای جلوگیری از تصادفات ناوگان حمل و نقل عمومی باید تمهیدات لازم برای استراحت رانندگان، معافیات فنی، الصاق شماره تماس شرکت‌ها و رانندگان و سایر اموری که درصد ایمنی ناوگان عمومی را افزایش می‌دهد، اندیشیده شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.