بازدید سایت : ۶۷۸۸۱

◄ آمادگی کامل راهداری استان همدان برای آغاز سفرهای تابستانی

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به شروع تعطیلات تابستانی از آماده سازی و ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان همدان جهت استقبال از سفرهای تابستانی خبر داد.

آمادگی کامل راهداری استان همدان برای آغاز سفرهای تابستانی
تین نیوز

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به شروع تعطیلات تابستانی از آماده سازی و ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان همدان جهت استقبال از سفرهای تابستانی خبر داد.

به گزارش تین نیوز، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان ضمن اشاره به نقش و تاثیر ۲ عامل سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی در وقوع تصادفات جاده ای گفت: از همه رانندگان گرامی خواهشمندیم به هنگام خستگی و خواب آلودگی در طول سفر حتما استراحت کوتاهی در مجتمع های خدماتی رفاهی،پارکینگ های حاشیه راه ها و... داشته باشند و بعد به مسیر خود ادامه دهند.

آهکی تصریح کرد: عملیات جاری راهداری شامل بهسازی و روکش آسفالت، خط کشی، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، تعمیر و راه اندازی سیستم های روشنایی، نصب نیوجرسی، ایجاد خط نوشته در سطح راه ها، آشکارسازی و اصلاح نقاط دارای تصادف، ترانشه برداری و... در سطح محورهای مواصلاتی استان همدان در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: هم اینک با هماهنگی پلیس راه، کار آشکار سازی تمام نقاط دارای تصادف در استان انجام شده و گشت های محسوس و نامحسوس مشترک پلیس و راهداری نیز در محورهای استان فعال اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان در پایان گفت: در مقاطع ورودی و ترمینال ها نیز نظارت خود را تشدید کرده و با توجه به نگرانی هایی که در بحث حوادث جاده ای وجود دارد، مسائل ایمنی ناوگان حمل ونقل عمومی با جدیت بیشتری دنبال می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی این ناوگان با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.