بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

اعتصاب یک هفته‌ای مأموران بخش کنترل هوایی فرودگاه‌های یونان لغو شد

اعتصاب یک هفته‌ای مأموران بخش کنترل هوایی فرودگاه‌های یونان لغو شد
تین‌نیوز| اعتصاب مأموران بخش کنترل هوایی فرودگاه‌های یونان که قرار بود تا پایان هفته جاری به طول بینجامد، در پی مذاکره معترضان با وزارت ترابری این کشور لغو شد.
 

اعتصاب یک هفته‌ای مأموران بخش کنترل هوایی فرودگاه‌های یونان که پیامدهای آن از دیروز شنبه آغاز و منجر به لغو ده‌ها پرواز در این کشور شد و قرار بود تا پنجشنبه آینده به طول بینجامد، در پی مذاکرات سازنده با وزارت حمل‌ونقل و ترابری یونان لغو شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، مأموران بخش کنترل هوایی فرودگاه‌های یونان در اعتراض به طرح اصلاح اساسی وضعیت خود در چارچوب اصلاحات مورد طلب طلبکاران بین‌المللی یونان در بخش هواپیمایی کشوری درنظر داشتند طی روزهای 9 و 10 و 12 و 13 اکتبر جاری اقدام به برگزاری اعتصاب کنند.

مأموران بخش کنترل هوایی یونان نسبت به اجرای اصلاحاتی که بدون مشورت با اتحادیه آنها اعمال و موجب نادیده گرفتن نقش اداری آنها شده، اعتراض داشتند.

لغو اعتصاب مأموران بخش کنترل هوایی فرودگاه‌های یونان در حالی صورت می‌گیرد که شرکت‌های هواپیمایی یونان یا شرکت‌های هواپیمایی که برای این کشور کار می‌کنند، دیروز شنبه از لغو ده‌ها پرواز در این کشور به دلیل آغاز اعتصاب مأموران کنترل پرواز فرودگاه‌ها خبر دادند و شرکت‌های هواپیمایی «اژه» و «المپیک» یونان تمامی پروازهای بین‌المللی خود را لغو کردند.

«کریستوس اسپیرتزیس» وزیر ترابری یونان دیروز آمادگی خود برای مذاکره با آنها را اعلام کرد و در نهایت مذاکرات سازنده میان دو طرف منجر به لغو اعتصاب‌ها شد.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.