بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها خبر داد:

افتتاح رادار کوشک بزم تهران در آینده نزدیک

امکان دارد وزیر محترم جدید بر انجام برخی امور و تسریع آن‌ها تاکید داشته باشد. ممکن است برخی اولویت‌ها جابجا شوند. اما ما برنامه‌های خود را ادامه می‌دهیم.

افتتاح رادار کوشک بزم تهران در آینده نزدیک
تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آماده افتتاح بودن بسیاری از پروژه‌های این شرکت خبر داد و گفت: رادار کوشک‌بزم تهران در اینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

رحمت‌اله مه‌آبادی، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره برنامه این شرکت در دوران وزارت اسلامی گفت: برنامه‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ملی است و در چهارچوب اسناد بالادستی تدوین می‌شود. با جابحایی افراد، اسناد جابجا نمی‌شوند.

وی ادامه داد: امکان دارد وزیر محترم جدید بر انجام برخی امور و تسریع آن‌ها تاکید داشته باشد. ممکن است برخی اولویت‌ها جابجا شوند. اما ما برنامه‌های خود را ادامه می‌دهیم.

مه‌آبادی به پروژه‌های در حال افتتاح این شرکت اشاره کرد و گفت: بسیاری از پروژه‌‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نوبت افتتاح رسمی قرار دارند.

وی افزود: برنامه‌ها طبق زمانبندی پیشین پیش می‌رود. از آنجایی که آقای اسلامی به خانواده حمل‌ونقل هوایی تعلق دارند، ممکن است برخی برنامه‌ها تسریع شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همچنین در ارتباط با رادار کوشک‌بزم تهران گفت: رادار تهران به زودی با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.