بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

پرداخت تسهیلات مسکن مهر برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام / تفویض اختیار آخوندی به مهرآبادی

پرداخت تسهیلات مسکن مهر برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام / تفویض اختیار آخوندی به مهرآبادی

تین نیوز | قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر با بیان اینکه پیگیر افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر تا سقف 30 میلیون تومان هستیم، گفت: از این پس تسهیلات مسکن مهر به پروژه‌های نیمه‌تمامی که با تأیید بنده به بانک مسکن معرفی می‌شود، اختصاص می‌یابد.
 
احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در پاسخ به این سؤال که آیا برای سرعت دادن و برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر قرار نیست روند پرداخت تسهیلات سرعت بیشتری بگیرد، افزود: در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به پروژه‌های مسکن مهر اخیراً آخوندی وزیر راه و شهرسازی به اینجانب تفویض اختیار کرده است که مبالغ اختصاص یافته برای اجرای تعهدات و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مسکن مهر صرفاً به پروژه‌هایی تخصیص یابد که با تأیید اینجانب به بانک مسکن معرفی می‌شود.
 
هر پروژه‌ای که بنده به بانک مسکن معرفی می‌کنم باید بانک تسهیلات آن را پرداخت کند
مهرآبادی گفت: بنابراین از این پس هر پروژه‌ای که بنده به بانک مسکن معرفی می‌کنم، باید بانک مسکن تسهیلات آن را پرداخت کند.
 
وی افزود: با این اقدام برخی از پروژه‌هایی که مشکل دارند و به عنوان مثال اگر 20 میلیون تومان وام گرفته‌اند و با پرداخت 2 میلیون تومان دیگر مشکلات آنها حل و تکمیل می‌شوند سعی می‌کنیم، سقف پرداخت آن را به 22 میلیون تومان افزایش دهیم.
 
در نامه سیف رئیس کل بانک مرکزی به وزیر راه و شهرسازی اعلام شده بود که بانک مسکن حق دخل و تصرف در 2 هزار میلیارد تومانی که عودت داده شده است را ندارد و نباید سهمیه ماهانه برای آن تعیین کند.
 
در این نامه سیف تأکید کرده بود که این 2 هزار میلیارد تومان را بابت طرح‌های متعهد شده و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مسکن مهر به بانک مسکن پرداخت کردیم بنابراین کسی که باید تعیین کند این 2 هزار میلیارد تومان را کجا خرج کنید، وزارت راه و شهرسازی است.
 
با توجه به تفویض اختیار وزیر راه و شهرسازی برای پرداخت تسهیلات مسکن مهر به مجری طرح مسکن مهر انتظار می‌رود، بسیاری از مشکلات مرتفع و سرعت تکمیل مسکن مهر افزایش یابد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.