بازدید سایت : ۳۴۳۶۵
علی آزاد دبیر انجمن شرکت‌های راهسازی:

◄ در دوره آخوندی مطالبات به ارث رسیده از دولت قبل پرداخت شد

علی آزاد، دبیر انجمن شرکت‌های راهسازی درباره عملکرد عباس آخوندی در دولت یازدهم گقت: علی رغم کمبود بودجه با کمک مصوبه‌های مجلس و اوراق مشارکت و اسناد خزانه اسلامی توانست مطالبات و معوقات پیمانکاران را که از دولت قبل به ارث رسیده بودپرداخت نماید.

در دوره آخوندی مطالبات به ارث رسیده از دولت قبل پرداخت شد
تین نیوز

دبیر انجمن شرکت‌های راهسازی درباره عملکرد عباس آخوندی در دولت یازدهم گفت: علی‌رغم کمبود بودجه با کمک مصوبه‌های مجلس و اوراق مشارکت و اسناد خزانه اسلامی توانست مطالبات و معوقات پیمانکاران را که از دولت قبل به ارث رسیده بودپرداخت کند.

علی آزاد، در ادامه بیان کرد: سروسامان دادن به وضعیت راهسازی و اجرای طرح‌های زیر بنایی در راستای توسعه و شکوفایی کشور از اقداماتی است که در دوره وزارت عباس آخوندی صورت گرفته است.

وی با اشاره به کارنامه درخشان آخوندی افزود: به‌کارگیری افراد با تجربه و متعهد در پست‌های اجرایی، حسن رابطه با پیمانکاران سخت کوش در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیر بنایی و ایجاد اشتغال از نقاط قوت دوران خدمت وی بوده است.

علی آزاد در ادامه خاطرنشان کرد: اجرا و احداث 220 کیلومتر آزادراه، 3300 کیلومتر بزرگراه اصلی، 3000 کیلومتر راه اصلی، 6000 کیلومتر راه فرعی و روستایی، بهسازی و آسفالت ده هزار کیلومتر از راه‌های ساخته‌شده قبلی در کشور، برقراری سامانه‌های کنترلی و نظارتی ترافیک، بهسازی و توسعه 28 فرودگاه و پیشرفت‌های محسوس در سایر امور هوایی، دریای و ریلی از دستاوردهای دوره وزارت ایشان است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.