بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ حمایت انجمن صنایع ریلی ایران از آخوندی

خوشبختانه نگاه و حمایت دولت از بخش ریلی باعث شده تا چراغ امید در دل فعالان این صنعت روشن شود و شاهد همراهی و همدلی دولت با بخش خصوصی هستیم و نقش این حوزه در تدوین برنامه ها و سیاست گذاری‌ها و اقدامات کارشناسی پررنگ تر شده است.

حمایت انجمن صنایع ریلی ایران از آخوندی
تین نیوز

انجمن صنایع ریلی ایران در بیانیه ای با حمایت از عباس آخوندی، گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی از نمایندگان مجلس خواسته اند با اعتماد به آخوندی به توسعه این بخش کمک کنند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

توسعه ریلی قطعاً یکی از اولویت های دولت محسوب می شود و برای آن اهمیت بالایی قائل است و به نسبت گذشته تلاش های گسترده ای در جهت بررسی و رسیدگی به مشکلات صنعت ریلی صورت گرفته است.

خوشبختانه نگاه و حمایت دولت از بخش ریلی باعث شده تا چراغ امید در دل فعالان این صنعت روشن شود و شاهد همراهی و همدلی دولت با بخش خصوصی هستیم و نقش این حوزه در تدوین برنامه ها و سیاست گذاری ها و اقدامات کارشناسی پررنگ تر شده است. مصداق بارز آن حضور گسترده و پرشور صنایع و شرکت های حمل ونقل ریلی و سازندگان تجهیزات و قطعات در نمایشگاه بین المللی ریلی سال جاری بوده که رشد و ارتقای کیفی آن نسبت به مهروموم های گذشته بی نظیر بوده است.

"رستاخیز و انقلاب ریلی" که محور توسعه کشور قلمداد می شود از شعار و بیانات وزیر محترم راه و مسکن و شهرسازی است. ما اعتقاد راسخ داریم جناب آقای دکتر آخوندی با تمام توان و قدرت در تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید. دولت یازدهم و شخص وزیر محترم راه و شهرسازی تلاش های ویژه ای جهت سرمایه گذاری و حمایت های مالی در زمینه توسعه ریلی انجام داده اند که جای تقدیر و تشکر دارد که در این راستا تهیه بسته حمایتی از صنایع ریلی داخلی که با پیگیری و دستور ایشان توسط کارگروهی متشکل از مسئولان دولتی و با نظر و مشورت صاحبان صنعت و متخصصان این حوزه در حال انجام است می تواند تحول بزرگی در توسعه و گسترش صنعت حمل ونقل ریلی را فراهم کند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.