بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ استیضاح آخوندی در مقطع زمانی فعلی به صلاح نیست

عضو فراکسیون امید مجلس به سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: استیضاح ربیعی و آخوندی رای نخواهد آورد.

استیضاح آخوندی در مقطع زمانی فعلی به صلاح نیست
تین نیوز

عضو فراکسیون امید مجلس به سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: استیضاح ربیعی و آخوندی رای نخواهد آورد.

به گزارش تین‌نیوز، محمد بیرانوندی گفت: استیضاح سه وزیر راه و شهرسازی، وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی و کشاورزی در این مقطع زمانی که وزارت راه و شهرسازی به دلیل سفرهای نوروزی بسیار پرمشغله است اصلاً به صلاح نیست.

او  استیضاح را حق مسلم نمایندگان دانست و گفت:  مسلم است که تا سؤالی در مورد عملکرد وزرا مطرح نباشد، استیضاحی کلید نمی‌خورد، اما در مجموع این سه طرح استیضاح را در مقطع زمانی فعلی به صلاح نمی‌دانم.

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: همه وزرا تمام‌‎وقت به دنبال تأمین منابع برای پاسخگویی به مطالبات پرسنل و زیرمجموعه خود هستند و کارکنان چشم‌به‌راه وزیر هستند و این در حالی است که  وزرا باید برای جلسه استیضاح  وقانع کردن نمایندگان زمان و انرژی صرف کنند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم خرم‌آباد در مجلس در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت خاص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فصل تعیین مزد سال آینده و درگیری وزارت راه و شهرسازی در مدیریت سفر‌های نوروزی یادآور شد: بحث فقط این نیست و شما در این فصل از سال، هیچ وزارتخانه‌ای را پیدا نمی‌کنید که شرایط عادی داشته باشد.

او درباره وضعیت خاص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هم‌اکنون تعیین مزد در وزارت کار به مشکل جدی برخورده است، پرداخت عیدی و حقوق بسیاری از کارکنان دولتی با مشکلات اساسی روبرو شده، سفر‌های نوروزی عملاً درگیری ویژه‌ای برای وزارت راه و شهرسازی ایجاد می‌کند و به‌طورکلی پایان سال زمان مناسبی برای استیضاح نیست.

بیرانوندی در پاسخ به پرسشی در مورد پیش‌بینی نتیجه استیضاح وزرای کار، راه و کشاورزی به ایلنا گفت: طبیعتاً نمایندگان استقلال رای دارند و هرکدام نیز دلایلی برای طرح این استیضاح‌ها دارند، اما من معتقد هستم  که هیچ‌کدام از این ۲ استیضاح ربیعی و آخوندی رای نخواهد آورد و در مورد استیضاح حجتی نیز بهتر است در آینده اظهارنظر کنیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.