بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ تقدیر از اعضای اصلی شورایعالی شهرسازی و معماری ایران

در اولین جلسه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در سال 98 که به ریاست محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی انجام شد، از اعضای اصلی این شورا قدردانی شد.

تقدیر از اعضای اصلی شورایعالی شهرسازی و معماری ایران
تین نیوز

در اولین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در سال 98 که به ریاست محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی انجام شد، از اعضای اصلی این شورا قدردانی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در این جلسه که با حضور فرزانه صادق مالواجرد برگزار شد، از شهرام کوسه غراوی نماینده مجلس، جمالی نژاد معاون وزیر کشور، تقی زاده خامسی معاون وزیر نیرو، سلیمانی معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، آقایی معاون وزیر جهاد کشاورزی، صالحی نیا معاون وزیر صنعت، تجریشی معاون سازمان حفاظت محیط زیست، خانم حیدری معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طالبیان معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، عدل معاون سازمان برنامه و بودجه و دیگر اعضای اصلی شورا قدردانی شد.

در متن تقدیرنامه فوق که به امضای رئیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران رسیده، آمده است: بی شک تداوم فعالیت موثر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به عنوان یکی از مهمترین و موثرتین شوراهای عالی کشور بدون همکاری، همفکری و همدلی جنابعالی میسر نمی بود.

بدینوسیله از زحمات شما در فرآیند بررسی و تصویب طرح ها و مباحث ارجاعی به شورای عالی را ارج نهاده و برای شما آرزوی بهروزی و سعادت دارم. امید که تحت تاییدات حضرت حق در کمک به رشد و تعالی میهن سرافرازمان سربلند و پیروز باشید.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.