بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

برگزاری جلسه بررسی شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد وزارت راه در سال ۹۸

با حضور معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، جلسه بررسی شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد این وزارتخانه در سال ۹۸ برگزار شد.

برگزاری جلسه بررسی شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد وزارت راه در سال ۹۸
تین نیوز
با حضور معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، جلسه بررسی شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد این وزارتخانه در سال ۹۸ برگزار شد.
 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز با حضور امیرمحمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع و علی بخش رستمی، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی، جلسه بررسی شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد این وزارتخانه در سال ۹۸ برگزار شد.

در این جلسه غفاری، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که بررسی این شاخص‌ها تا پیش از این توسط دفتر ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارتخانه صورت می گرفت، اظهار داشت:‌ در آخرین مکاتبه سازمان امور استخدامی کشور با وزارتخانه مقرر شد معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در کنار دفتر ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان این شاخص‌ها را مورد پیگیری قرار دهد.

وی افزود: به همین خاطر لازم است در  این خصوص تمام معاونان هر حوزه به همراه مدیران در این جلسات حضور پیدا کرده تا جلسه در بالاترین سطح برگزار شود.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: بدون شک مشکلات و آسیب‌هایی که از فرآیند ارزیابی در سازمان امور استخدامی با آن مواجه بوده‌ایم، باید مستند و منسجم باشد تا در صورت لزوم به ریاست سازمان امور استخدامی اعلام شود.

وی افزود: در صورت نیاز حتی موارد مدنظر توسط مقام عالی وزارت و همچنین در ادامه با مکاتبه در دولت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

براساس اعلام صورت گرفته در این جلسه طی هفته آینده و در ۳ روز مشخص شده تمام شرکت‌ها و سازمان‌‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی از شاخص‌های اختصاصی خودشان که قرار است در پایان سال ۹۸ مورد ارزیابی قرار بگیرد، دفاع خواهند داشت.

با تاکید صورت گرفته و طبق اعلام امیرمحمود غفاری، معاون وزیر راه و شهرسازی قرار است علی بخش رستمی، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان و همچنین مهدی قربانی مدیرکل دفتر آمار، اطلاعات و پایش برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در این جلسات حضور مستمر داشته باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.