بازدید سایت : ۳۶۱۸۷

◄ 14 گزینه وزارت راه و شهرسازی دولت پزشکیان ؛ 3 وزیر سابق و یک زن در میان نامزدها

فهرست گزینه های احتمالی مطرح وزارت راه و شهرسازی دولت پزشکیان حاوی نام های شناخته ای است که 14 نفر از آنها مشهورتر از سایرین هستند و نام 3 وزیر سابق و یک زن با سابقه معاونت وزیر نیز در میان آنها به چشم می خورد.

14 گزینه وزارت راه و شهرسازی دولت پزشکیان ؛ 3 وزیر سابق و یک زن در میان نامزدها
تین نیوز

فهرست گزینه های احتمالی مطرح وزارت راه و شهرسازی دولت پزشکیان حاوی نام های شناخته ای است که 14 نفر از آنها مشهورتر از سایرین هستند و نام 3 وزیر سابق و یک زن با سابقه معاونت وزیر نیز در میان آنها به چشم می خورد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بر اساس آنچه ظریف رئیس شورای راهبردی انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم اعلام کرده است انتخاب گزینه های مطابق با دیدگاه های دکتر مسعود پزشکیان برای تصدی وزارت راه و شهرسازی دولت چهاردهم به عهده کارگروه زیربنایی است که علی عبدالعلی زاده ریاست این کارگروه را به عهده دارد.

تاکنون گزینه های پیشنهادی توسط این کارگروه به صورت رسمی اعلام نشده اند اما گمانه زنی هایی درباره افراد مطرح شده وجود دارد. نکته قابل توجه این که در فهرست هایی که تاکنون بر اساس گمانه زنی منتشر شده نام 3 وزیر سابق، یک رئیس شورای شهر سابق، یک شهردار سابق و یک مدیرعامل شرکت راه آهن سابق به چشم می خورد.

همچنین یک زن که سابقه معاونت وزارت راه و شهرسازی را در کارنامه دارد، تنها بانویی است که در بین گزینه های مطرح برای این سمت، جای گرفته است.

 در ادامه نام های احتمالی مطرح شده برای تصدی وزارت راه و شهرسازی دولت پزشکیان را فهرست وار مرور می کنیم با این توضیح که فهرست ذیل صرفا بر اساس حروف الفبای نام خانوادگی مرتب شده است.

تین نیوز در روزهای آینده درباره رزومه و برنامه های گزینه های احتمالی وزارت راه و شهرسازی دولت پزشکیان اطلاعات بیشتری منتشر خواهد کرد.

 از صاحب نظران و فعالان حوزه حمل و نقل نیز خواهشمندیم گزینه پیشنهادی و شایسته مورد نظر خود را برای وزارت راه و شهرسازی دولت چهاردهم همراه با دلایل این پیشنهاد در این رسانه معرفی کنند.

 

نامزدهای احتمالی وزارت راه و شهرسازی دولت چهاردهم

 

  1. عباس آخوندی

  2. شهرام آدم نژاد

  3. امیر آریا زند

  4. محمد اسلامی

  5. محسن پور سیدآقایی

  6. پیروز حناچی

  7. مازیار حسینی

  8. محمد سالاری

  9. فرزانه صادق

  10. علی عبدالعلی زاده

  11. محمد رضا عبدالرحیمی

  12. امان کردی

  13. سعید محمد

  14. محسن هاشمی

 

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس

    بهترین گزینه از بین اسامی ذکر شده برای وزارت راه و شهرسازی خود آقای عبدالعلی زاده می باشد. البته بنده معتقدم که بهتر از ایشان هم در کشور داریم که وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم شود. امیدوارم طی روزهای آتی بهترین ها در لیست قرار بگیرند و خوشحال شویم که از بین بهترین های ایران، وزیر راه و شهرسازی انتخاب خواهد شد. البته آقایان آخوندی، آدم نژاد، اسلامی، پورسیدآقایی، حناچی و هاشمی هیچکدام مناسب این وزارتخانه عریض و طویل نیستند.

  • بازنشسته وزارت راه و شهرسازی

    آقای آخوندی مدیری صاحب نظر و با تجربه هستن. آقای آدم نژاد هم بسیار باهوش و دارای قدرت نوآوری هستن. به نظر من این دو نفر مناسب ترین گزینه ها هستن.

  • فرنوش

    آقای اسلامی یک مدیر بی ادعا و بی حاشیه است. اهل شو‌ اف نیست. بهترین وزیر راه و شهرسازی برای دکتر پزشکیان ایشونه

  • ایرانی

    با سلام، با توجه به اینکه در بدنه وزارت راه و شهرسازی حضور داریم ، باید شخصی که شایسته سالار باشه بیاد وزیر بشه این گزینه ها پوچن...عبدالعلی زاده فعلا سرتر هستش

  • ناشناس

    مگه قرار نبود آقای پزشکیان در دولتش از اسامی تکراری و پیرمردها استفاده نکنه