بازدید سایت : ۸۲۳۹۵

◄ رای تایید کمیسیون عمران مجلس به فرزانه صادق مالواجرد

کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بررسی برنامه های فرزانه صادق مالواجرد در حوزه های مسکن، شهرسازی و حمل و نقل بر وزارت وی مهر تایید زد.

رای تایید کمیسیون عمران مجلس به فرزانه صادق مالواجرد
تین نیوز

صبح امروز جلسه بررسی برنامه های فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برگزار شد و پس از بحث و بررسی، برنامه های اعلام شده از سوی کمیسیون عمران مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز، عضو کمیسیون عمران مجلس در این باره گفت: صادق مالواجرد را فرد شایسته ای برای وزارت راه و شهرسازی می دانیم.

غلامرضا شریعی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ما به خانم صادق مالواجرد اعتماد می کنیم و او را فرد شایسته ای برای وزارت بزرگ راه و شهرسازی می دانیم.

وی تأکید کرد: خوشبختانه در آخرین جلسه کمیسیون عمران مجلس، اکثریت اعضای این کمیسیون به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای مثبت دادند.

شریعتی با بیان اینکه جز برای ریاست جمهوری منع دیگری برای استفاده از ظرفیت و توانمندی زنان کشور وجود ندارد افزود: خانم صادق مالواجرد کارکشته وزارت راه و شهرسازی است و سال ها در این وزارتخانه فعالیت کرده .

وی تأکید کرد: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به لحاظ مدیریتی توان بالایی دارد و تحصیلاتش نیز مرتبط با حوزه فعالیت وزارت راه و شهرسازی است. اگر ما به فردی با چنین سابقه ای اعتماد نکنیم، به چه کسی می خواهیم اعتماد کنیم؟

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کسانی که با خانم صادق مالواجرد مخالف بودند نگرانی هایی داشتند که برطرف شد و امیدواریم سایرین هم به او اعتماد کنند. خانم صادق مالواجرد در جایگاه وزارت، رفتار تخصصی و مدیریتی مناسبی خواهد داشت.

این مهر تایید اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پس از برگزاری سه جلسه کارشناسی پای برنامه های مالواجرد خورد و وی توانست رأی مثبت کمیسیون عمران را دریافت کند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.