ارتقای استراتژی ارتباط مردمی وزارت راه و شهرسازی
پاسخ به بیش از ۱۱۰۰ درخواست ارتباط مردمی در عمر یک ماهه دولت چهاردهم
سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از ارتقای استراتژی ارتباط مردمی وزارت راه وشهرسازی و پاسخ به بیش از ۱۱۰۰ درخواست در عمر یک ماهه دولت چهاردهم خبر داد و گفت: بزرگترین جامعه مخاطب این وزارتخانه مردم هستند و ما باید پاسخگوی آنها باشیم.
به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نسرین وزیری، سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، امروز یکشنبه ۲۵ شهریور، طی جلسه ای با کارکنان روابط عمومی سازمان ها و استان ها اظهار کرد: عنوان «مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی» در وزارت راه و شهرسازی که «ارتباطات» را مقدم بر «اطلاع رسانی» در خود گنجانده؛ نشان دهنده نقشه راه ماست. از این رو با درک صحیح از مفهوم «ارتباطات» باید در جهت ارتقای آن کوشا باشیم.
وزیری با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی بیشترین مخاطب مردمی را در میان دیگر دستگاه های دولتی دارد؛ افزود: انتظارات و مطالبات انباشته شده متعددی از سوی مردم در حیطه وظایف وزارت راه و شهرسازی وجود دارد که نیازمند پاسخگویی به موقع و صحیح است.
ویی با اشاره به اینکه در زمان تصدی وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم (از ابتدای شهریورماه) از میان بیش از ۱۳۰۰ درخواست مردمی به بیش از ۱۱۰۰ مورد پاسخ داده شده است؛ گفت: این رکورد خوبی است که جای تقدیر دارد و البته قابلیت ارتقا نیز دارد.
وی بر ضرورت پاسخگویی هرچه دقیق تر به سوالات مردمی تاکید و اظهار کرد: امیدواریم با ارتقای سامانه های پاسخگویی به سوالات مردمی، اجرای این فرایند رشد چشمگیری در حوزه پاسخگویی به مردم داشته باشد.
در ادامه این جلسه، نحوه استفاده کاربران از سامانه پاسخگویی ارتباط مردمی وزارت راه و شهرسازی به کاربران آموزش داده شد تا فرایند پاسخگویی بیش از پیش تسریع شود.
سلام، چرامعاون راهداری وحمل نقل استان اردبیل از انجام قراردادهمکاری درون استان با شرکت مسافربری جهان سیر خلخال ممانعت می کند( شرکت مقابل نفع میبرد)
ذکر چند نکته ضروری ست
تعداد مکاتبات با دفاتر مردمی وزارتخانه ها بخودی خود معنا و مفهوم خوبی ندارد احتمالا مردم برای تشکر و تقدیر از وزارتخانه، نامه نمی نویسند به چنین دفاتری
مثل دفتر روابط مردمی ریاست جمهوری و...
عموما وقتی حقی از ارباب رجوع تضییع می شود و دستش دیگر بجایی بند نیست
می آید که وزیر،رئیس جمهور و...را ببیند و دردش را بگوید
که به سد مستحکمی برخورد می کند
این دفاتر عموما پاسخ نامه را به دستگاهی می دهند که از آن شکایت یا انتقاد شده و کار خرابتر می شود و به نحو مقتضی حال متقاضی گرفته می شود
مساله بعد نقش روابط عمومی ها به عنوان ویترین پاسخگوی سازمانی ست
در راه آهن اما سه سال است
سیمکارت های بدون نام فله ای می دهند و لشکر سایبری ساخته اند بجای روابط عمومی
برای حمله به مطبوعات مستقل، کانال های تلگرامی، اکانت های منتقدین در شبکه های اجتماعی مثل اینستا، مثل لینکدین ، و حتی کانال های آپارات !!! آنها
راه آهن بیش از این سه سال از دانش روابط عمومی عقب است
کیف کشی با مسئول روابط عمومی بودن بسیار متفاوت است
به داد روابط عمومی ها در بخش حمل و نقل وزارتخانه برسید
سلام چرا بیمه ما بعداز ۴سال ازاد پرداخت شده در راه ترابری پالاش نمیخوره اتحادی کامیون داری قم کفت شما دوسال ازاد پرداخت کن بعد طرفه دولتی میشه الان سه میلیون ۸۰۰ میزم
باسلام بنده یک فرد معلول سرپرست خانوار هستم و از دولت احمدینژادمسکن مهرثبت نام کردم هنوز تحویل نگرفتم و نیاز به بازسازی و تجهیزات دارد که خرجش خیلی سنگینه از عهده من خارج است متأسفانه مستأجر هستم کرایه خونه عقب دارم صاحب خونه فشار آورده عاجزانه استدعا دارم کمکم کنید من هم جزء همین آب و خاک هستم پروژه فاز هفت ترازه سازتبریز هشتگرد جانمایی شدهایم که طی این سالها پیگیری های متعددی که صورت گرفتهاست بلاتکلیف و سرگردان ماندیم عاجزانه درخواست رسیدگی دارم