بازدید سایت : ۱۱۰۴۰۹

ارتقای استراتژی ارتباط مردمی وزارت راه و شهرسازی

پاسخ به بیش از ۱۱۰۰ درخواست ارتباط مردمی در عمر یک ماهه دولت چهاردهم

ارتقای استراتژی ارتباط مردمی وزارت راه و شهرسازی
تین نیوز |

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از ارتقای استراتژی ارتباط مردمی وزارت راه وشهرسازی و پاسخ به بیش از ۱۱۰۰ درخواست در عمر یک ماهه دولت چهاردهم خبر داد و گفت: بزرگترین جامعه مخاطب این وزارتخانه مردم هستند و ما باید پاسخگوی آنها باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نسرین وزیری، سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، امروز یکشنبه ۲۵ شهریور، طی جلسه ای با کارکنان روابط عمومی سازمان ها و استان ها اظهار کرد: عنوان «مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی» در وزارت راه و شهرسازی که «ارتباطات» را مقدم بر «اطلاع رسانی» در خود گنجانده؛ نشان دهنده نقشه راه ماست. از این رو با درک صحیح از مفهوم «ارتباطات» باید در جهت ارتقای آن کوشا باشیم.

وزیری با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی بیشترین مخاطب مردمی را در میان دیگر دستگاه های دولتی دارد؛ افزود: انتظارات و مطالبات انباشته شده متعددی از سوی مردم در حیطه وظایف وزارت راه و شهرسازی وجود دارد که نیازمند پاسخگویی به موقع و صحیح است.

ویی با اشاره به اینکه در زمان تصدی وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم (از ابتدای شهریورماه) از میان بیش از ۱۳۰۰ درخواست مردمی به بیش از ۱۱۰۰ مورد پاسخ داده شده است؛ گفت: این رکورد خوبی است که جای تقدیر دارد و البته قابلیت ارتقا نیز دارد.

وی بر ضرورت پاسخگویی هرچه دقیق تر به سوالات مردمی تاکید و اظهار کرد: امیدواریم با ارتقای سامانه های پاسخگویی به سوالات مردمی، اجرای این فرایند رشد چشمگیری در حوزه پاسخگویی به مردم داشته باشد.

در ادامه این جلسه، نحوه استفاده کاربران از سامانه پاسخگویی ارتباط مردمی وزارت راه و شهرسازی به کاربران آموزش داده شد تا فرایند پاسخگویی بیش از پیش تسریع شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.