بازدید سایت : ۱۳۶۶۴۷

◄ فرزادی پور زیر ذره بین نقد ؛ مدیرعامل ایران ایر را مدیر موفقی می دانید؟

مخاطبان محترم تین نیوز می توانند ارزیابی خود درباره کارنامه مدیریتی کاپیتان فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را با ذکر نقاط قوت و ضعف بازگو کرده و در صورت تمایل عملکرد این مقام مسئول صنعت هوانوردی را از صفر تا 20 رتبه بندی کنند.

فرزادی پور زیر ذره بین نقد ؛ مدیرعامل ایران ایر را مدیر موفقی می دانید؟
تین نیوز |

گزارش های منتشر شده در روزهای اخیر توسط تین نیوز ، با موضوع ارزیابی عملکرد معاونت ها و زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی استقبال مخاطبان ما را در پی داشته است. لازم به ذکر است که برخی مخاطبان نیز این گونه مورد نقد قرار دادن معاونت ها و مجموعه های تخصصی یک وزارتخانه مهم زیربنایی کشور را چندان مطلوب ندانستند و بعضی نیز این نقدها را یکسره مردود شمرده اند.

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که مخاطبان فراوانی از پرسنل زیرمجموعه های وزارتخانه و معاونت ها گرفته تا پیشکسوتان و کارشناسان با تحریریه  ما تماس حاصل کرده و از این اقدام قدردانی کرده اند.

بر این اساس، ذینفعان مختلف معاونت ها و سازمان ها و شرکت های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی خواستار تداوم انتشار این گونه محتواها برای شنیدن صدای افراد منتقد فاقد تریبون و بیرون آمدن منتقدان از سایه، شدند.

تاکنون پنج گزارش از این مجموعه گزارش ها منتشر شده و عملکرد آقایان صفایی مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی، خانم تاجبخش رئیس سازمان هواشناسی  و همچنین آقای چلندری مدیرعامل فرودگاه امام خمینی(ره) توسط مخاطبان مورد نقد قرار گرفته است.

در این گزارش قصد داریم عملکرد کاپیتان شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) را در بوته نقد مخاطبان تین نیوز قرار دهیم.

مخاطبان ما اعم از دست اندرکاران، فعالان، مدیران، تشکل ها و کارشناسان حوزه هوانوردی می توانند با ارزیابی عملکرد فرزادی پور به بررسی اقدامات ایشان و  نقاط قوت وضعف آنها پرداخته و ضرورت تداوم مدیریت وی و یا توقف و اصلاح این مسیر را، از دیدگاه خود با ذکر دلیل، به خانم دکتر صادق وزیر محترم راه و شهرسازی یادآور شوند.

مخاطبان محترم می توانند با بیان نقدها یا تحلیل های خود درباره عملکرد این مقام مسئول حوزه هوانوردی به این پرسش پاسخ دهند که آیا وی در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق بوده است یا خیر؟

به ویژه از کارکنان، پیشکستوان، مدیران، کارشناسان، فعالان، تشکل های مرتبط هر حوزه و تمام ذینفعان تقاضا داریم ضمن برشمردن اقدامات و برنامه ها و وعده های آقای فرزادی پور، عملکرد ایشان را در زمینه های مختلف خصوصا زوایای کمتر دیده شده، مورد ارزیابی و نقد قرار دهند .

شایان ذکر است؛ مخاطبان گرامی می توانند در صورت تمایل، علاوه بر ارائه نظر و تحلیل خود از عملکرد مدیرعامل ایران ایر به صورت توصیفی، نظر خود را به صورت کمی و با نمره دهی به ایشان از عدد صفر تا 20 نیز اعلام کنند.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    ضمن تشکر از تین نیوز عزیز در خصوص پرداختن به سوابق مدیریتی افراد
    افراد مدیر مدبر با تغییر دولت و تغییر وزیر استعفای خود را می بایست تقدیم مافوق خود نمایند. اینان را که می بینید همچنان در صندلی های چسبان خود نشسته اند در خواب هم نمی دیدند که روزی روزگاری مسئول خدمات یا مسئول نقلیه سازمانی شوند. فقط تغییر این مدیران بی کفایت برای ایرانی بهتر

  • کاشمری

    مدیران دولت قبل یکی از یکی فاجعه تر هستند مقتضی است هرچه سریعتر خانم وزیر نسبت به تغییر معاونین وزارت راه و مدیران سازمانها اقدام نمایند به قول معروف جلوی ضرر را از هر جا که بگیری منفعت است