تاثیر ارزیابی مستمر عملکرد دستگاهها بر ارتقای اثربخشی برنامههای اجرایی
تین نیوز | مشاور وزیر و مدیرکل دفتر عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت راه و شهرسازی، در سخنرانی در جمع مدیران عضو شورای حمل و نقل استان فارس، ارزیابی و سنجش مستمر عملکرد دستگاههای اجرایی را نقش کلیدی در اتقاء کارایی و اثربخشی برنامههای اجرایی دانست.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، شهریار اسلامی تبار مشاور وزیر و مدیرکل دفتر عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت راه و شهرسازی که در جمع مدیران عضو شورای حمل و نقل استان فارس سخن میگفت، تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی را با پاسخگویی به شکایات یکی از اهداف مهم وزارت راه و شهرسازی دانست.
وی افزود: هر کدام از زیرمجموعههای وزارت راه و شهرسازی در استانها باید یک مجموعه را در ادارات خود داشته باشند تا بتوانند در خصوص ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وظایف خود را انجام دهند و در ارزشیابیها رتبههای خوبی را کسب کنند.
اسلامی تبار کسب رتبه برتر راه و شهرسازی فارس را در ارزیابی عملکرد دستگاهها را نتیجه تلاش و زحمات شبانهروزی مدیریت و کارکنان و ارائه خوب عملکرد دستگاه توسط اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات عنوان کرد و متذکر شد: هدف اساسی از بحث ارزیابی عملکرد این است که به نقطه ای برسیم که ایرادات و اشکالاتی را که داریم برطرف نماییم.
شایان ذکر است در پایان هر کدام از مدیران به بیان مطالب و پیشنهاداتی پرداختند.
وی افزود: هر کدام از زیرمجموعههای وزارت راه و شهرسازی در استانها باید یک مجموعه را در ادارات خود داشته باشند تا بتوانند در خصوص ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وظایف خود را انجام دهند و در ارزشیابیها رتبههای خوبی را کسب کنند.
اسلامی تبار کسب رتبه برتر راه و شهرسازی فارس را در ارزیابی عملکرد دستگاهها را نتیجه تلاش و زحمات شبانهروزی مدیریت و کارکنان و ارائه خوب عملکرد دستگاه توسط اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات عنوان کرد و متذکر شد: هدف اساسی از بحث ارزیابی عملکرد این است که به نقطه ای برسیم که ایرادات و اشکالاتی را که داریم برطرف نماییم.
شایان ذکر است در پایان هر کدام از مدیران به بیان مطالب و پیشنهاداتی پرداختند.