بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
با حضور معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت راه برگزار شد

نشست تحول در نظام اداری از سوی راه و شهرسازی خراسان رضوی

تین نیوز | نشست تحول در نظام اداری با حضور معاون مديريت و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی و جمعی از مدیران ستادی این وزارتخانه از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی برگزار شد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، سعید سید علائی در این جلسه با تاکید بر ملاک عمل قراردادن آیین ­نامه های اداری ـ استخدامی و مالی در کلیه امور اداری و مالی گفت: نظر به اهمیت و جایگاه ویژه نیروی انسانی در رشد و بالندگی مجموعه راه و شهرسازی شایسته است جمع آوری و تحلیل اطلاعات و وضعیت نیروی انسانی شرکتی و ارائه طرح ها و پیشنهادهای لازم به منظور ارتقای بهره وری،تهیه استراتژی و تدوین برنامه های نیروی انسانی با نگاه افزایش معنویت، مسئولیت پذیری و بهره وری در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برنامه ریزی جامع برای حفظ و ارتقای دانش کاری و اخلاقی نیروی انسانی، تدوین و برگزاری دوره های آموزش نوین و اجرای کیفی دوره ها، شفاف سازی فرآیندهای انجام کار در راستای استیفای حقوق قانونی کارکنان و جلوگیری از تضییع آن در چارچوب مقررات جاری و همچنین تسریع و تسهیل امور و ارائه پیشنهادها برای بهبود و اصلاح فرایندها انجام پذیرد.

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی درپیشبرداهداف سازماني گفت :  نیروی انسانی دریک مجموعه به مثابه روح و فکر و اندیشه آن مجموعه است . در کشورهای پیشرفته، سرمایه اصلی نیروی انسانی است و 80 درصد سرمایه را نیروی انسانی تشکیل می دهد و ما باید به این مولفه اهمیت دهیم .
 
سید علایی با تقدیر از مدیران این معاونت خواست تا با یاری یکدیگر و جدیت در کارها، در اجرای هرچه بهتر مسؤولیت های محول شده برای تحقق برنامه ها و پیشبرد اهداف وزارت راه وشهرسازی تلاش نمایند.
 
معاون وزير راه وشهرسازی، اهداف اساسی مدیریت منابع انسانی وحصول نتایج مطلوب را از تلاش‌های جمعی کارکنان دانست و اظهار داشت: سرمایه گذاری در بخش انسانی از مهمترین فاکتورهایی است که پیشرفت جامعه به آن بستگی دارد و باید اذعان داشت، تخصص گرایی و توسعه منابع انسانی سکانی برای هدایت جامعه به سوی بهترین ارزش ها است.
 
وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده به منظور جذب و بکارگیری نیروی انسانی مناسب در قالب برنامه تأمین نیروی انسانی ادامه داد: کارکرد موثر نیروهای انسانی در نهایت منجر به پژوهش، خلاقیت و نوآوری و کشف استعدادهای بزرگی می شود که  باید اذعان داشت همه مدیران ارشد برای مدیریت های تحت تعهد خود اعم از خرد و کلان به آن نیاز مبرم دارند.
 
اخوان عبداللهیان مدیر کل راه وشهرسازی نیز  در این نشست گفت: بررسی و تایید برنامه‌های توسعه استان شامل جهت‌گیری‌های توسعه بلندمدت استان، در چارچوب نظام برنامه‌ریزی کشور است.
 
وی با بیان اینکه نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه سازمان ها و مهم‌ترین رکن حرکت در مسیر توسعه یافتگی محسوب می شود، گفت : جریان توسعه یافتگی جریانی مستمر و پویا است که همواره در ابزار و روش ها دچار تغییر و تحول می شود.  
 
گفتنی است در این جلسه درخصوص اعتبارات و چگونگی اجرای کامل برنامه های مدیریت توسعه منابع  گفتگو  و به مسایلی همچون بحث بیمه ها، استخدام  و دیگر مسائل مربوط به این حوزه پرداخته شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.