بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل خبرداد:

◄ اعلام زمان اتصال تبریز به شبکه ریلی از مسیر بستان‌آباد

ساخت راه‌آهن بستان‌‌آباد تا تبریز تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

اعلام زمان اتصال تبریز به شبکه ریلی از مسیر بستان‌آباد
تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل از بهره‌برداری از حدفاصل خط ریلی بستان‌آباد تا تبریز در بهار سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش تین نیوز، خیرالله خادمی گفت: اهداف سال ۱۳۹۸ مانند سال گذشته علاوه بر توسعه خطوط ریلی کشور به‌صورت ویژه، در راستای تحقق هدف اتصال پنج مرکز استان به شبکه ریلی کشور برنامه‌ریزی‌شده و سال‌جاری باهدف اتصال مرکز استان آذربایجان شرقی به شبکه ریلی از مسیر راه‌آهن میانه-بستان‌آباد-تبریز در دست اقدام قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اواخر اردیبهشت ماه امسال، افزود: ساخت راه‌آهن میانه-بستان‌‌آباد به طول ۱۳۲ کیلومتر و تحویل آن به شرکت راه‌آهن در تابستان سال جاری انجام می‌شود و ادامه مسیر از بستان‌آباد تا تبریز نیز تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی افزود:  باقیمانده این مسیر ریلی تا تبریز به طول ۷۰ کیلومتر نیازمند احداث سازه‌ها و ابنیه فنی بزرگی است همچون ساخت بیش از ۲.۵ کیلومتر پل با دهانه‌های ۳۰ تا ۵۰ متر است و تلاش می‌شود در بهار سال ۹۹ این بخش نیز تکمیل و آماده تحویل به شرکت بهره‌بردار شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل تصریح کرد: رفع مشکلات معارضین منطقه و آزادسازی مسیر دررسیدن به این هدف به‌ویژه رفع معارض در محدوده ایستگاه ائل‌گلی نقش مهمی دارد.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.