بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

اعلام محدودیت های ترافیکی تا پایان هفته

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی را تا پایان هفته اعلام کرد.

اعلام محدودیت های ترافیکی تا پایان هفته
تین نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی را تا پایان هفته اعلام کرد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور درباره محدودیت های ترافیکی دوشنبه ۴ تیرماه الی شنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۳ گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲۰۰ ظهرروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ الی ساعت ۰۶۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است. همچنین تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود. 

وی با اشاره به تردد در محور کرج چالوس، ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. همچنین اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب صورت گرفته و روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ های ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ و ۰۵ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه اعمال می شود. 

شیرانی گفت: براین اساس از ساعت ۱۱:۰۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد بصورت کامل اعمال می گردد (شمال به جنوب)، از ساعت ۱۳۰۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می گردد. از ساعت ۲۴۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می گردد. 

وی با اشاره به اعمال محدودیت تردد جنوب به شمال در این محور گفت: روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه اعمال می شود و براین اساسا از ساعت ۱۲۰۰ از ابتدای آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می شود. همچنین از ساعت ۱۳۰۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می گردد و از ساعت ۱۵۰۰ از مرزن آباد بسمت تهران یکطرفه اعمال می شود (شمال به جنوب). براین اساس نیز از ساعت ۲۴۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۰۷۰۰ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است. 

وی درباره تردد در محور هراز گفت: تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است. تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶۰۰ روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ الی ساعت ۰۲۰۰ بامداد روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ و همچنین از ساعت ۰۶۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ های ۰۷ و ۰۸ تیرماه ۱۴۰۳ از محور هراز ممنوع است. 

وی ادامه داد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ الی روز شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد. 

سرهنگ شیرانی درباره محور قدیم رشت قزوین و بالعکس گفت: تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای سه شنبه و جمعه تاریخ های ۰۵ و ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ در محور فوق ممنوع است. 

وی همچنین درباره محور آستارا-اردبیل و بالعکس گفت: تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای سه شنبه و جمعه تاریخ های ۰۵ و ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ در محور فوق ممنوع است. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محور فشم گفت: از ساعت ۱۷۰۰ الی ۲۰۰۰ روز جمعه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ محدودیت ترافیکی از انتهای محور نقطه پل حاجی آباد یا پیچ کلیگان (ابتدای پیچ آریانا) به صورت یکطرفه به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.