بازدید سایت : ۳۶۳۸۵

کاهش ۱۱ درصدی تردد بین استانی در محورهای کردستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از کاهش ۱۱ درصدی تردد بین استانی وسایل نقلیه در تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کاهش ۱۱ درصدی تردد بین استانی در محورهای کردستان
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از کاهش ۱۱ درصدی تردد بین استانی وسایل نقلیه در تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای کردستان اظهار کرد: بر اساس تحلیل داده های مرکز مدیریت راه ها، تردد بین استانی کل وسایل نقلیه در تیر ماه ۱۴۰۳ به میزان ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۳۱۵ تردد به ثبت رسید.

حسنی اضافه کرد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد و در مقایسه با ماه گذشته (خرداد ماه) ۶ درصد کاهش نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: تردد وسایل نقلیه سبک در تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد و وسایل نقلیه سنگین ۲۳ درصد کاهش داشته است.

حسنی با تاکید بر اینکه در مدت مذکور یک میلیون و ۶۵۱ هزار و ۹۹ پلاک از سایر استان ها در کردستان رصد شده است، گفت: استان های تهران، آذربایجان غربی، همدان و کرمانشاه بیشترین سهم تردد را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: بیشترین تردد پلاک های کردستان نیز به ترتیب در استان های همدان، مرکزی، کرمانشاه و تهران ثبت شده که در مجموع ۳ میلیون و ۳۷۳هزار و ۶۰۷ تردد بوده است.

وی با اشاره به افزایش ۲۹ درصدی تردد در محور کامیاران_کرمانشاه در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: بیشترین کاهش تردد نیز در محور بانه_ سردشت با ۶ درصد گزارش شده است.

حسنی در پایان از برقراری یک هزار و ۲۸۳ تماس با سامانه ۱۴۱ در تیرماه خبر داد و گفت: کاربران جاده ای می توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و محدودیت های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه ها را ثبت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.