بازدید سایت : ۴۴۴۳۷

ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند در سنندج تمدید شد

تاکنون یک هزار و ۳۰۰نفر از اولیای دانش آموزان درخواست خود را در سامانه سپند شهر سنندج ثبت کرده اند.

ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند در سنندج تمدید شد
تین نیوز

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از تمدید ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند تا ۱۰شهریورماه جاری خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و ۳۰۰نفر از اولیای دانش آموزان درخواست خود را در سامانه سپند شهر سنندج ثبت کرده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایسنا، حمید خضری با اشاره به تمدید ثبت درخواست والدین دانش آموزان برای سرویس مدرسه در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، اظهار کرد: بر اساس ماده ۲۷ آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی هیات وزیران و به منظور برنامه ریزی و تأمین ناوگان مورد نیاز حمل و نقل دانش آموزی، والدین باید تا ابتدای ۱۰ شهریور ماه پس از اطلاع رسانی مدارس، نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سپند اقدام کنند.

خضری افزود: بنا بر درخواست شهرداری ها و همچنین والدینی که با توجه به تغییر و جابجایی مدارس دانش آموزان خود موفق به ثبت نام در سامانه سپند نشده اند، زمان ثبت درخواست جهت سرویس مدارس که تا آخر خرداد تعیین شده بود تا ۱۰ شهریور سال جاری تمدید شد.

وی بیان کرد: ثبت نام در این سامانه به صورت الکترونیکی انجام می شود و والدین دانش آموزان می توانند با مراجعه به آدرس https://irtusepand.ir نسبت به ثبت نام و انتخاب سرویس مورد نظر خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر درخواست سرویس مدرسه توسط اولیای دانش آموزان در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی شهر سنندج (سپند) ثبت شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.