بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

پروژه های راهسازی استان کرمانشاه در اولویت های کشوری قرار گرفت

بیش از ۸ کیلومتر از پروژه های راهسازی استان در ردیف پروژه های خاص و اولویت دار اربعینی، به منظور تامین منابع مالی قرار گرفت.

پروژه های راهسازی استان کرمانشاه در اولویت های کشوری قرار گرفت
تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، گفت: بیش از ۸ کیلومتر از پروژه های راهسازی استان در ردیف پروژه های خاص و اولویت دار اربعینی، به منظور تامین منابع مالی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به برگزاری نشست تخصصی تامین منابع مالی پروژه های خاص و اولویت دار کشوری در مسیر اربعین حسینی در دفتر معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت متبوع گفت: هفت پروژه در سراسر کشور در اولویت تامین منابع مالی قرار گرفته که قطعات ۹ و ۱۰ در مسیر کرمانشاه بزرگراه اسلام آباد و قصرشیرین به طول ۸ کیلومتر در این ردیف قرار گرفت.

الماسی افزود: این نشست پیرو دستور و تاکید مقام عالی وزارت تشکیل شد و در آن تزریق ۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه های کرمانشاه مصوب و قرار شد طی نامه ای به محضر رئیس جمهور ارسال و درخواست شود.

در این نشست، تامین اعتبار پروژه بیستون سنقر جزء هفت پروژه کشوری مطرح شده نبود، اما با توضیحات الماسی و معاون حوزه مهندسی و ساخت درخصوص اهمیت مسیر، میزان تردد، حتی در سفرهای اربعینی به عنوان مسیر جایگزین پس از توجیه کارشناسی مقرر شد که مورد تامین مالی قرار گیرد.

استان های آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، خوزستان و سیستان و بلوچستان هم کنار کرمانشاه در نشست حضور داشتند و در نهایت ۷ پروژه اولویت دار خود را برای تامین منابع مالی پیش از شروع سفرهای اربعینی نهایی کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کرمانشاهی

    واقعآ زحمت کشیدید،
    وای ۸کیلو متر!!!!!!
    فکر کنم از کرمانشاه تا لندن همان ۸کیلومتر باشد

  • ظفرعظیمی مهر

    راه های کرمانشاه نود درصد نیاز به روکش وترمیم آسفالت دارد از ورودی دوراهی نهاوند به کرمانشاه وصحنه بیستون کمربندی کرمانشاه شرق وغرب و پل رها شده تقاطع غیرهمسطح سراب نیلوفر که از سال ۹۵ دکتر آخوندی وزیر راه بود آسفالت نشد و خروجی های پل سراب نیلوفر تا بیست سال آینده هم امیدی به درست شدن نداریم جاده های خراب ماهیدشت به اسلام آباد غرب هم سالهاست کامبونها دنده یک وبا سرعت بسیار کند مجبور به حرکت هستند به هرحال امیدواریم در چندین سال آینده تغییراتی دیده شود هرچند امیدی به بهبود نداریم.

  • نادر

    چنان گفته جادههای کرمانشاه احداث می شود انگار کل جاده هاست ۸کیلومتر چیه از اسد آباد تا خسروی وگیلانغرب وقصرشیرین یک متر جاده خوب ندارد جاده قصرشیرین به گیلانغرب اثارزنجیر تانکها عراق رویت می شود دیگر کرملنشاه چقدر باید محروم باشد در آمد پرویزخان صرف بزرگ راه شمال می شوداین چه عدالتی است هیچ کارخانه ای در استان کرمانشاه ساخته نمی شودحداقل جاده های ان را درست کنید تاکمتر به مکانیکی بااین ارزانی برویم

  • ۱۳۳۹

    آقای مدیرکل شما که جاده های نهاوند را ترکاندید لطفا جهت سفرهای اربعین استانهای مرکزی کشور از همین الان بفکر چاره باشید بزرگوار سال قبل ۲۹ نفر مردند وصدها نفر صدمه دیدند.

  • حسین

    کاشکی برای جذب کارخانه های اعظم و منطقه ازاد کردن کرمانشاه خم تلاشی می‌کردند ک این مشکل بیکاری ک در کشور ربطقه ی اول رو داریم حل میشد .اونجور امام حسین هم از دستتون راضی میشد .