بازدید سایت : ۲۹۸۸۱

کارگروه های ستاد دکتر پزشکیان در کرمانشاه شفاف و منجر به شایسته گزینی می شود

این ساز و کار شفاف زمینه ساز شایسته یابی و شایسته گزینی در سیستم اجرا با مشارکت مردم خواهد شد.

کارگروه های ستاد دکتر پزشکیان در کرمانشاه شفاف و منجر به شایسته گزینی می شود
تین نیوز

رییس ستاد دکتر مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه هدف از ایجاد و تشکیل شورای راهبری و کارگروه ها را تحقق شعار دولت مبنی بر باور به مشورت و مشارکت نهادهای علمی، مدنی، نخبگان دانشگاهی و اجرایی، سازمان های مردم نهاد، احزاب و همه مردم اعلام کرد و گفت: این ساز و کار شفاف زمینه ساز شایسته یابی و شایسته گزینی در سیستم اجرا با مشارکت مردم خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، دکتر محمدرضا سعیدی با ارسال مطلبی رویکرد دولت دکتر پزشکیان در تشکیل کارگروه های تخصصی برای انتخاب وزیران را فرصتی مطلوب به منظور نقش آفرینی نهادها، احزاب، انجمن های تخصصی، دانشگاهها، اقوام، مذاهب و مشارکت مردم در فرآیندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری ارزیابی کرد و افزود: این روند عملیاتی و شفاف، تحقق شعار بازگشت امید به جامعه و زمینه ساز اعتمادزایی و امید آفرینی می شود.

سعیدی گفت: در انتخابات همه ستادها، اقشار مختلف و شهرستانها حتی در دورترین نقاط استان، اقوام، مذاهب، نهادها و احزاب تلاش و کوشش مستمر با دلسوزی و دغدغه مندی خالصانه داشتند و ایجاد بستری برای دریافت پیشنهادات همه افرادی که همدلی و همراهی مؤثری داشته اند از وظایف ذاتی ستادها است که حتما شیوه دریافت نظرات در قالب ساز و کاری دقیق اطلاع رسانی می شود و نباید خبرسازی و لابی گری غیرشفاف سبب دلسردی مردم شود.

وی لزوم حفظ انسجام همه فعالان و نخبگانی که دل در گرو توسعه کشور و استان دارند را خواستار شد و گفت: کارگروه ها در همه استان ها و کرمانشاه نیز برای تدوین شاخص، استخراج معیار و سنجه ها بر پایه دریافت اطلاعات و مشورت کارشناسی تشکیل شده است و بر این اساس تجزیه و تحلیل شرایط پیچیده و سخت اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی استان و سپس بازخورد و اصلاح و بازنگری را در ادامه خواهیم داشت تا منجر به ترسیم چشم اندازی مطلوب و واقع گرایانه برای آینده با جمع اوری ایده ها و دیدگاه های مختلف در باب مدیریت توسعه استان شود.

رییس ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در استان کرمانشاه حضور موثر بانوان، جوانان و اقوام و اقشار را در کارگروه ها با توجه به ماهیت و زمانبندی جلسات ویژگی مطلوب این کمیته ها ذکر کرد و تاکید کرد: وظایف و اختیارات کمیته ها تشریح و اطلاع رسانی می شود و در واقع محدودیتی برای حضور علاقه مندان وجود ندارد و ماهیت کارگروه ها بر جلب مشارکت است.

دکتر سعیدی تصریح کرد: همچنین بر پایه جایگاه مشورتی ستاد و بر اساس مسئولیت و اختیار شورای راهبری در آینده گزارش های تحلیلی و نتایج تدوین شاخص ها و معیارها به مقام ارشد استان نیز تحویل داده خواهد شد؛ البته تاکید می شود، پیش فرض باورمندی به ضرورت انسجام، همگرایی، همراهی و همدلی و معتقد و عامل به تخصص گرایی و شایسته گزینی در همه مراحل فارغ از هرگونه نگرش جناحی مدنظر قرار می گیرد تا این مشارکت زمینه ساز ایجاد امید در جامعه شود و به فرصتی برای پیشرفت، همبستگی و وحدت تبدیل گردد. بنابراین، فعلا برای تعیین مصداق و یا پیشنهاد مدیران اجرایی تصمیمی گرفته نشده است.

وی تاکید کرد: اقدامات در روندی بسیار شفاف و به صورت مرتب به استحضار مردم خواهد رسید و در واقع ترجمان مفهوم عدالت و عمل به وعده ها تشکیل همین شورای مشورتی که امکان حضور افراد توانمند را در جایگاه های مدیریتی فراهم می کند و به درستی اعتقاد به کار کارشناسی، تخصص گرایی و شایسته گزینی برای دوری از تبعیض تعریف شده است.

رییس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در استان کرمانشاه گفت: با احترام به همه کسانی که دل در گرو موفقیت دولت دکتر پزشکیان و سربلندی ایران و استان کرمانشاه دارند؛ اعلام می داریم هیچ مساله غیر شفاف و محرمانه ای در مجموعه اداره کنندگان ستاد انتخاباتی و شورای راهبری و کارگروه ها وجود ندارد و با دیده منت نقطه نظرات و نگرش همه همراهان عزیز را جمع آوری و از همه علاقمندان و نخبگان استان نیز دعوت می کنیم در فرایند کار شورای راهبری و کارگروه ها ما را یاری دهند.

دکتر سعیدی افزود: همچنین به همه شما مردم و دلسوزان استان اطمینان کامل می دهم مانع از هرگونه حق کشی، انحراف و عدم شفافیت در پیشبرد امور خواهیم شد و همه همراهان گرانقدر ستاد را دعوت به همکاری و حفظ انسجام و تبعیت از رویه های شفاف و معقول می کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.