بازدید سایت : ۳۵۴۱۵

شهرداری کرمانشاه ۲۱۰ دستگاه اتوبوس و ون عازم مرز خسروی کرد

۱۷۰ دستگاه اتوبوس، ۴۰ دستگاه وَن، ۳۰۰ نیرو پاکبان و ۴۰ بازرس در قالب هفت گروه در مسیرهای منتهی به مرز خسروی برای ارائه خدمات به زوار مستقر می شوند.

شهرداری کرمانشاه ۲۱۰ دستگاه اتوبوس و ون عازم مرز خسروی کرد
تین نیوز

آیین بدرقه ناوگان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه به مرز خسروی به استعداد ۲۱۰ دستگاه خودرو و ۳۴۰ نفر نیروی پاکبان و بازرس با حضور جمعی از مسوولان استانی برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، شهردار کرمانشاه در این آیین گفت: ۱۷۰ دستگاه اتوبوس، ۴۰ دستگاه وَن، ۳۰۰ نیرو پاکبان و ۴۰ بازرس در قالب هفت گروه در مسیرهای منتهی به مرز خسروی برای ارائه خدمات به زوار مستقر می شوند.

نادر نوروزی افزود: با توجه به پیشرفت های فیزیکی در مرز خسروی و عریض و طویل کردن پارکینگ این مجموعه انتظار می رود تعداد زائران بیش از ادوار گذشته باشد.

نوروزی با بیان اینکه پارکینگ این مجموعه ۱۲۰ هکتار وسعت دارد، ادامه داد: در سال جاری برای راحتی زائران اربعین حسینی وسعت این پارکینگ به ۲۶۰ هکتار افزایش یافت؛ کرمانشاه از قدیم الایام میزبان مهمانان امام حسین (ع) بوده و امروز نیز وظیفه ماست که این میزبانی را به نحو احسن به انجام رسانیم.

وی گفت: امروز مرز خسروی به عنوان یکی از مرزهای مطمئن برای تردد زوار است و به همین دلیل نه تنها ایرانیان بلکه افرادی از خارج از مرزها برای زیارت کربلا از مرز خسروی عبور می کنند.

به گزارش ایرنا؛ خسروی در فاصله ۱۵ کیلومتری قصرشیرین تا بغداد پایتخت عراق ۱۹۰، نجف ۳۸۰، کربلا ۳۰۰، کاظمین ۲۰۳ و سامرا ۳۲۶ کیلومتر فاصله دارد و به دلیل مسافت کوتاهی که نسبت به سایر مرزهای کشورمان با شهرهای زیارتی و مهم عراق دارد، کانون مهم تردد مسافر و زائر ایرانی و عراقی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.