بازدید سایت : ۸۲۳۹۵

حرکت کامیون ها در مسیر تردد زائران اربعین ممنوع است

حرکت کامیون های ترانزیتی از قصرشیرین به سرپل ذهاب ممنوع هست.

حرکت کامیون ها در مسیر تردد زائران اربعین ممنوع است
تین نیوز

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در طرح ترافیکی اربعین، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در بعضی محورهای استان اجرا می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ عبدالحسین زارع صبح امروز _پنجشنبه بیست و پنجم مرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تردد تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷:۰۰ روز پنجشنبه بیست وپنجم مرداد تا ساعت ۷:۰۰ روز چهارشنبه هفتم شهریور از محور اسلام آباد غرب به پلدختر ممنوع است.

وی افزود: مسیر جایگزین به سمت ایلام محور اسلام آباد غرب_قلاجه به سمت لرستان و خوزستان محور کرمانشاه_هرسین _نورآباد تعیین شده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷:۰۰ روز پنجشنبه بیست وپنجم مرداد تا ساعت ۷:۰۰ تا روز چهارشنبه هفتم شهریور از محور اسلام آباد غرب به قصرشیرین ممنوع بوده و جاده اسلام آباد غرب_گیلانغرب_قصرشیرین به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

حرکت کامیون های ترانزیتی از قصرشیرین به سرپل ذهاب ممنوع است.

زارع تردد تمام کامیون های ترانزیتی مرز پرویزخان را از محور قصرشیرین - گیلانغرب - اسلام آباد غرب عنوان و اضافه کرد: حرکت آن ها از قصرشیرین به سرپل ذهاب ممنوع هست.

وی تاکید کرد: علاوه بر ممنوعیت های در نظر گرفته شده در صورت افزایش حجم تردد، محدودیت هایی نیز برای انواع تریلر و کامیون و کامیونت حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی به صورت روزانه و مقطعی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در طول طرح اربعین رانندگان می توانند از طریق وب گاه www.rahvar120 و وب گاه www.141.ir و شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از آخرین وضعیت راه ها و اطلاعات ترافیکی مطلع شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.