بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

باند اصلی فرودگاه کرمانشاه تا چند روز آینده آماده افتتاح می شود

استاندار کرمانشاه از اتمام طرح بازسازی باند اصلی فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه طی چند روز آینده خبر داد و گفت: در تلاشیم با دعوت از وزیر راه و شهرسازی آن را به بهره برداری برسانیم.

تین نیوز |

استاندار کرمانشاه از اتمام طرح بازسازی باند اصلی فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه طی چند روز آینده خبر داد و گفت: در تلاشیم با دعوت از وزیر راه و شهرسازی آن را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدطیب صحرایی، در بازدید از پروژه بازسازی باند و عوامل پروازی فرودگاه کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه با زحمات و پیگیریهای انجام شده توسط مسئولین ذیربط احداث بدنه اصلی باند به اتمام رسیده و بعد از یک دوره فشرده کاری، باند اصلی فرودگاه کرمانشاه آماده بهره برداری شده و هم اکنون مشغول تکمیل حواشی باند، سیستم نور و خط کشی هستند.

صحرایی ادامه داد: امیدواریم همانطوری که وعده داده شده، بتوانیم طی چند روز آینده باند اصلی را با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح کنیم.

به گفته استاندار کرمانشاه، این باند می تواند یک خدمت بسیار مهم و اثرگذار به مجموعه فعالیت های اقتصادی، گردشگری، تجاری و سلامت کرمانشاه و استانهای همجوار باشد.

استاندار کرمانشاه سرما و بارش سال گذشته را از علل مهم تاخیر در بهره برداری از این طرح عنوان کرد و گفت: آنچه که اجرای این طرح را در روند عملیات اجرایی به تاخیر انداخت، سرما و بارش سال گذشته بود و امسال خیلی تلاش شد که اجرای این طرح قبل از بارش و سرما تکمیل شود.

وی در پایان از همه مسئولان و افرادی که در اجرای این طرح اهتمام و تلاش داشته اند، تقدیر کرد.

طرح بازسازی فرودگاه کرمانشاه پس از چندین سال معطلی در بهار سال گذشته آغاز شد و با تمام توان ادامه پیدا کرد که هم اکنون به روزهای پایانی رسیده و در حال آماده سازی برای افتتاح است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.