بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

تکمیل ۸۰۰ متر از تونل سیاه طاهر کرمانشاه

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تکمیل ۸۰۰ متر از طول تونل سیاه طاهر در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد و گفت: ۲۰۰ متر از طول تونل جهت اجرای لاینینگ باقی مانده است.

تکمیل ۸۰۰ متر از تونل سیاه طاهر کرمانشاه
تین نیوز |

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تکمیل ۸۰۰ متر از طول تونل سیاه طاهر در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد و گفت: ۲۰۰ متر از طول تونل جهت اجرای لاینینگ باقی مانده است.

خبر پربازدید امروز را بخوانید:

◄ دلار جذاب تر است یا سهام لاستیک سازی ؛ سهام تایرسازان در بورس جذاب شد

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تکمیل ۸۰۰ متر از طول تونل سیاه طاهر در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد و در خصوص آخرین وضعیت اجرای تونل سیاه طاهر در شهرستان ثلاث باباجانی گفت: عملیات کف برداری، اجرای روسازی شانل بیس و آسفالت به طول ۱۲۰۰ متر باقی مانده که اجرای لاینینگ و اصلاح ترانشه های بعد از تونل در دست اقدام است.

الماسی از انفجار قسمتی از مسیر در روزهای گذشته خبر داد و تصریح کرد: این انفجار در کیلومتر ۴۰ محور جوانرود_ ثلاث باباجانی در راستای اصلاح قوس و ترانشه بری سنگی به دلیل حجم بالای خاکبرداری در زمین سنگی انجام شد که نیازمند عملیات آتش باری بود.

وی از در بر گرفتن ۱۲۰۰ متر مربع و ۳۰۰ متر از طول راه موجود در اثر این انفجار خبر داد و تاکید کرد: در این انفجار ۱۸۰۰۰ مترمکعب خاکبرداری انجام شد که میزان قابل توجهی از عملیات را تسریع بخشید.

وی گفت: به دلیل این انفجار، این محور به احتمال زیاد تا پایان روز شنبه پنجم آبان ماه مسدود است و مردم می توانند از مسیر جایگزین در محور میرآباد_زمکان_ثلاث باباجانی استقاده کنند.

الماسی در پایان بیان کرد: این تونل به احتمال فراوان تا پایان سال جاری به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

تونل سیاه طاهر در کیلومتر ۳۸ محور مواصلاتی شهرستان جوانرود به ثلاث باباجانی قرار دارد، طول این تونل هزار و ۸۰ متر، ارتفاع آن ۹.۷۵ متر و عرض آن نیز ۱۲.۸ متر است.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستاست که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.