بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

اجرا نشدن منوریل نشان از ضعف در مدیریت است

اجرا نشدن منوریل نشان از ضعف در مدیریت است

تین نیوز | عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه اجرا نشدن پروژه منوریل کرمانشاه را موضوعی غیرقابل قبول دانست و ادامه داد: با صراحت اعلام می‌کنم که اجرا نشدن منوریل نشان از ضعف در مدیریت است.
 
سهراب دل‌انگیزان اظهار داشت: منوریل پروژه‌ای است که برای نقل و انتقال مسافران به‌کار می‌آید.
 
دل‌انگیزان ماهیت هر پروژه را نشان‌دهنده توانمندی مدیریتی یک شهر عنوان کرد و افزود: دولت یازدهم موظف است تمام تعهدات دولت قبل را اجرا کند و هر اقدامی غیر از این غلط است.
 
وی با اشاره به طرح‌های ناتمام و بدون نتیجه در کرمانشاه اشاره کرد و بیان داشت: تله‌کابین، ساماندهی محوطه تاریخی طاق‌بستان و... از جمله این قصه‌های ناتمام است.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه به تحمیل پروژه منوریل به کرمانشاه در زمان آغاز آن اشاره کرد و گفت: باید از ابتدا جلوی اجرای این طرح گرفته می‌شد، اما در شرایطی که بهترین خیابان شهر شکافته شده و با ستون‌های عظیم بتونی چهره‌ای خشن به خود گرفته است، اجرا نکردن آن از بی‌تدبیری است.
 
این استاد دانشگاه اجرا نشدن پروژه منوریل کرمانشاه را موضوعی غیرقابل قبول دانست و ادامه داد: با صراحت اعلام می‌کنم که اجرا نشدن منوریل نشان از ضعف در مدیریت است.
 
وی تاکید کرد: منوریل در کاهش آمار تصادفات، صرفه‌جویی در زمان و حفظ منافع اجتماعی تاثیر بسیار زیادی دارد و بنا بر بررسی‌های کارشناسی با جدیت می‌توان گفت این پروژه توجیه اقتصادی دارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.