بازدید سایت : ۴۱۰۹۳
با موافقت شورای عالی ترافیک کشور

◄ کرمانشاه؛ مونوریل می رود، LRT می آید

◄ کرمانشاه؛ مونوریل می رود، LRT می آید

تین نیوز | معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر كشور و رئیس شورای عالی هماهنگی ترافیك شهرهای كشور از موافقت این شورا با تغییر سیستم قطار شهری كرمانشاه از مونوریل به قطار سبك شهری (LRT) خبر داد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور، خندان دل در جلسه صبح امروز گفت: تمام مواردی كه در این جلسه اعضای شورا بیان كردند در كمیته فنی مورد بررسی قرار گرفته و بویژه گزارش فنی مشاور طرح در امكان ناپذیری طرح مونوریل در قسمت جنوبی شهر كرمانشاه نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.
 
وی افزود: در ادامه جلسه، آیین نامه داخلی تشكیل جلسات شورای عالی هماهنگی ترافیك شهرهای كشور مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت و در نهایت آیین نامه مذكور به 21 ماده ارتقا یافت.
 
یكصد و ششمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیك شهرهای كشور صبح یكشنبه 11 خرداد ماه به ریاست خندان دل، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر كشور و رئیس شورا در وزارت كشور تشكیل شد.

گفتنی است مطالعات پروژه مونوریل کرمانشاه از سال 1384 آغاز شد و برنامه اجرایی احداث این خط از اواخر سال ۱۳۹۰ و اوایل ۱۳۹۱ طی قراردادی به مبلغ اولیه ۲۱۵ میلیون یورو و مدت زمان اجرایی ۴۲‌ماه آغاز و پیش بینی شده بود تا سال ۱۳۹۳ اولین فاز آن به بهره‌برداری برسد.

پیش از این استاندار جدید کرمانشاه اعلام کرده بود با توجه به اینکه طرح مونوریل کرمانشاه طبق مطالعات دقیق انجام گردیده است،ادامه این پروژه ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.