بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ سوء استفاده سودجویان در مسافرت های پایان تابستان

◄ سوء استفاده سودجویان در مسافرت های پایان تابستان

تین نیوز | نماینده انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری ایران در قوه قضاییه گفت: مردم باید از اواسط فصل بهار و یا ابتدای تابستان برای سفرهای خود برنامه ریزی کنند.

جلیل هریسچی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، با اشاره به روزهای پایانی شهریور گفت: علیرغم تذکرهای متعدد در زمینه برنامه ریزی مناسب برای مسافرت ها تابستانی، باز هم بسیاری از مردم سفرهای خود را منتهی به روزهای پایانی فصل تابستان می کنند.

وی افزود: طی این روزها با انباشتگی مسافر همراه هستیم که متاسفانه برخی از افراد از شرایط بیش از حد تقاضا، سوءاستفاده کرده و مبادرت به فروش بلیت، بیش از قیمت مصوب می کنند.

هریسچی با بیان اینکه ازدحام مسافر هم برای مردم و هم برای آژانس ها دردسر ایجاد می کند گفت: در این روزها دفاتر به نوعی با فشار کاذب کاری مواجه می شوند و از آنجا که 99 درصد دفاتر، خصوصی هستند هیچ آژانسی تمایل ندارد که مراجعه کننده ها دست خالی آنجا را ترک کنند. اما وقتی گنجایش هواپیما، قطار و اتوبوس پر باشد کاری از دست آژانس ها بر نمی آیند.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگسازی و برنامه ریز در سفرها گفت: مردم باید از اواسط فصل بهار و یا ابتدای تابستان برای سفرهای خود برنامه ریزی کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.