بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

یک سال انتظار برای صرف یک وعده در غذا در برترین رستوران جهان!

زمان انتظار رزرو میز برای صرف غذا در بهترین رستوران جهان، دیس فروتار بارسلونا، رکورد یک سال را شکست؛ علاقه مندان اعلام کرده اند که این رستوران ارزش انتظار را دارد زیرا همیشه بهترین ها نصیب کسانی می شود که صبر می کنند.

یک سال انتظار برای صرف یک وعده در غذا در برترین رستوران جهان!
تین نیوز

زمان انتظار رزرو میز برای صرف غذا در بهترین رستوران جهان، دیس فروتار Disfrutar بارسلونا، رکورد یک سال را شکست؛ علاقه مندان اعلام کرده اند که این رستوران ارزش انتظار را دارد زیرا همیشه بهترین ها نصیب کسانی می شود که صبر می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، غذاخوری های بارسلونا در دوران اخیر جای خود را در میان رتبه های بالای فهرست ۵۰ رستوران برتر جهان باز کرده اند و دیس فروتار Disfrutar در سال جاری موفق شد در صدر لیست قرار گیرد. اکنون صف انتظار برای رزرو میز در این رستوران افسانه ای به بالای یک سال نزدیک شده است.

سرآشپزهای این رستوران طی سال های پس از افتتاح به تقویت مهارت های آشپزی خود و کسب دانشی پرداخته اند که اکنون آن ها را به اوج دستاوردهای آشپزی رسانده و نقش بسزایی در اختصاص رتبه اول جهان به این رستوران داشته است. آن ها در ۲۰۱۲ تصمیم به شراکت و افتتاح نخستین رستوران خود در شهر خیرونا Girona واقع در کاداکس Cadaqué اسپانیا گرفتند.

این سه سرآشپز از آن زمان دو رستوران دیگر (هر دو در بارسلونا) نیز راه اندازی کردند که شامل دیس فروتار Disfrutar در ۲۰۱۴ و کامپارتر Compartir در ۲۰۲۲ می شوند. سرآشپزها جایگاه رستوران خود در صدر لیست را نشان دهنده قدرت غذاهای اسپانیایی می دانند که طی سال های اخیر، در رقابتی تنگاتنگ جایگزین غذاهای مشهور فرانسوی شده است.

دیس فروتار 1 Disfrutar بارسلونا

مسیر موفقیت دیس فروتار

سرآشپزهای دیس فروتار سال ۲۰۱۵ اولین، ۲۰۱۷ دومین و ۲۰۲۳ سومین ستاره میشلن خود را دریافت کردند. رستوران دیس فروتار سال ۲۰۲۲ در فهرست ۵۰ رستوران برتر جهان به مقام سوم رسید و سال بعد رتبه دوم را به خود اختصاص داد. جایگاه برتر این رستوران در سال جاری توسط سرآشپزها یک لحظه جادویی، باورنکردنی، غیرقابل توصیف و غیرقابل مقایسه اعلام شده است، زیرا تا آخرین لحظه هیچ کس نمی داند که این جایگاه به چه رستورانی خواهد رسید.

دیس فروتار Disfrutar بارسلونا 2

وبگاه ۵۰ رستوران برتر جهان، غذاخوردن در دیس فروتار را تجربه یک عمر غذاخوری توصیف کرده اند و غذاهای فوق خیالی، تسلط فنی بی نظیر و شیوه سرو بازیگوشانه کارکنان را ستایش کرده اند.

دیس فروتار Disfrutar بارسلونا 3

لیست انتظار رزرو میز در دیس فروتار تا پیش از این هفت یا هشت ماهه بود، با این حال در شرایط فعلی از مرز یک سال عبور کرده است. از سوی دیگر این جایگاه انتظارات مشتریان آن را بسیار بالا برده که این به معنای فشار بیشتر برای تیم رو به رشدی است که اکنون به ۷۵ نفر می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.