بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ پاسخگویی به ۱۸ میلیون تماس توسط سامانه ۱۵۳۹ رجا

◄ پاسخگویی به ۱۸ میلیون تماس توسط سامانه ۱۵۳۹ رجا

تین نیوز | طی ده سال اخیر به حدود ۱۸ میلیون تماس در خصوص سفر با قطار، از طریق سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتری ۱۵۳۹ شركت حمل و نقل ریلی رجاء پاسخ‌گویی شد.
 
 به گزارش تین نیوز از روابط عمومی و امور بین‌الملل شركت رجا، از سال ۱۳۸۳ تا پایان سال ۱۳۹۲، تعداد ۱۷ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۳۴۷ تماس موفق با سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتری این شركت برقرار و پاسخ‌ لازم داده شد.
 
طی سال ۱۳۹۲ نیز تعداد یك میلیون و ۹۹۵ هزار و ۹۵۲ تماس با این سامانه برقرار شد كه در این  مدت ۲ میلیون و ۷۵۷ هزار و ۹۹۴ دقیقه در مجموع از سوی متصدیان و به طور مكانیزه از طریق خود سیستم در سامانه پاسخ‌گویی شد.
 
در سال ۱۳۹۲، تعداد ۲۷ نفر متصدی  سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتری ۱۵۳۹ رجاء، به طور میانگین حدود ۵۹۴ نفر –ساعت اطلاع‌رسانی انجام داده‌اند.
 
در فروردین ماه ۱۳۹۳ نیز تعداد ۱۳۲ هزار و ۹۷ تماس ،توسط ۲۷ متصدی و سیستم مكانیزه پاسخ‌گویی شده است.
 
سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتری شركت حمل و نقل ریلی رجاء، از  آبان سال ۱۳۸۲ اطلاع‌رسانی به هموطنان در خصوص سفر با قطارهای مسافری ( برنامه حركت قطارها، بهای بلیت، آدرس مراكز فروش، مققرات سفر با قطار و ... ) و همچنین دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادات مردمی را برعهده دارد.
 
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.