بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

◄ ساخت اولین مجتمع خدمات رفاهی هوایی در ایران

◄ ساخت اولین مجتمع خدمات رفاهی هوایی در ایران

تین نیوز | مدیر حمل و نقل پایانه های استان البرز گفت: بنا داریم اولین مجتمع خدمات رفاهی هوایی را در استان البرز کلید بزنیم.

قاسم باقری در گفتگو با خبرنگار تین نیوز گفت: در جاده ها و مناطقی از کشور که مشکل تامین زمین داشته باشیم، بر روی جاده طبقه می زنیم و مجتمع رفاهی را در آن منطقه احداث خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری این طرح قرار است از سوی شرکت های خصوصی به مرحله اجرا برسد، اظهار کرد: هم اکنون نیز از سوی شرکت های خصوصی برای آزاد راه کرج- قزوین متقاضی داشته ایم.

مدیر حمل و نقل پایانه های استان البرز با اشاره به اینکه اجرایی شدن این طرح در کشور از نظر گردشگری نیز بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: تمام امکانات از قبیل پمپ بنزین، رستوران، فضای بازی، چشم انداز و... در این مجتمع دایر خواهد شد و همه گونه امکانات رفاهی در این مجتمع برقرار خواهد بود.

ایجاد پل عابر در آزادراه
باقری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در بحث ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات برای رفاه حال مردم، در بخش هایی از آزادراه که نزدیک به مناطق مسکونی است، ساخت تعدادی پل عابر در دستور کار قرار گرفته است و هم اکنون فراخوان ساخت دو پل عابر اعلام شده است.

وی اضافه کرد: ایجاد پل عابر با توجه به برنامه های استان البرز از طریق استانداری و پیگیری شخص استاندار، می تواند برای جذب سرمایه گذاری و ایجاد کار آفرینی نیز موثر واقع شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.