بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

افزایش ۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس ناوگان حمل و نقل شهر

۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به سیستم حمل ونقل شهر اضافه شد.

افزایش ۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس ناوگان حمل و نقل شهر
تین نیوز |

رئیس سازمان حمل ونقل شهرداری گرگان با بیان اینکه بالغ بر ۱۰۰ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و میدل باس برای خدمت دهی به شهروندان است، گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به سیستم حمل و نقل شهر اضافه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، مهدی کمال غریبی اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای نخستین بار سامانه سپند از یکم خرداد برای ثبت نام والدین راه اندازی شد که حدود سه هزار خانواده و بالغ بر ۵۰۰ راننده در سامانه برای خدمات دهی در درگاه ثبت نام کردند.

کمال غریبی مهلت ثبت نام در این سامانه را تا دهم شهریور دانست و افزود: والدینی که تا این تاریخ نسبت به ثبت نام اقدام کردند، قادر به استفاده از خدمات سرویس مدارس برای فرزندانشان خواهند بود.

وی از نصب بارکد بر شیشه عقب و جلو خودروی سرویس مدارس خبر داد و گفت: تمام رانندگان ثبت نامی باید این لگو را به همراه بارکد را بر روی شیشه خودرو نصب داشته باشند.

وی در توضیح این بارکد اظهار کرد: این لگو تعداد سرنشینان، نوع خودرو، مشخصات راننده که قبلاً سامانه سپند ثبت شده را نشان خواهد داد.

وی با تاکید براینکه خانواده ها از استفاده خودروهای غیرمجاز برای خدمات سرویس مدرسه فرزندانشان جلوگیری کنند، افزود: همچنین برای رفاه حال آن دسته از دانش آموزانی که از سرویس مدارس استفاده نمی کنند، نیز ۱۰ اتوبوس مدرسه در مقاطع مختلف در سطح شهر پیش بینی شده است.

کمال غریبی از پیش بینی اتوبوس برای مدرسه نمونه دولتی امام علی در محور آق قلا خبر داد و افزود: همچنین هشت دستگاه اتوبوس برای سرویس دهی به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و پنج دستگاه خودرو سواری با ۱۰ نیروی بازرسی جهت نظارت با همکاری پلیس راهور برای خدمت دهی به شهروندان در شهر فعال هستند

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۰۰ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و میدل باس برای خدمت دهی به شهروندان در شهر سرویس دهی می کنند، افزود: از امروز ۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به سیستم حمل ونقل شهر اضافه کردیم تا زمان انتظار شهروندان از ۳۰ به ۱۵ دقیقه برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.